logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】話搞三大「任務」 網民質疑種金騙局

2021-04-22

有禷懇徬OL久唔久就會出襄掑艩禳A絕對唔會放過任何一個可以cap水嚝鷛|。好似上年因涉嫌違反香港國安法而鰳鵅u攬炒巴」劉祖Y咁,佢最近就聲稱自己將會辭職,全力為香港服務,揚言會用一至兩年時間去推動「國際倡議」、「國際動員與傳承」,以及發展「香港民族實業」三大範疇鴾u作,仲煽動班黃絲快欓鴗穭銕鱹鴾j計劃。

fb專頁「無神論者的巴別塔」日前就出post回應,話對「攬炒巴」走上課金之路感覺有躠f然。點解?因為「攬炒巴」幾個月前先大大聲話自己自從俾「與港同行」(Stand With Hong Kong)踢走之後,一蚊課金都無收過,又話自己有專業資格,不存在呃錢嫌疑云云,當日企鶾D德最高點,點知今日都係要墮入「塵世」。「無神論者的巴別塔」就形容:「課金系統就好似街頭賣藝,有人Buy你果(鶠^套肯比(畀)錢就無問題,而唯一問題只係你呃人賣假貨,外人就有權踢爆你。」佢仲語帶諷刺咁話:「你話籌旗救『手足』、『打國際線』,點知收到課金就落格、走去炒股或者自己風流快活,呢矕N係呃人。」雖然無指名道姓,但係呢番說話真係令人想入非非,到底係講緊邊個呢?

對於「攬炒巴」話要進行三大「任務」,「無神論者的巴別塔」就話:「老實,吹到咁大,真係令我往後好難唔監察你。」佢仲話M家班「國際線KOL」,成日話自己見呢個鶩茯F要,結果幫香港爭取鼵A炵f(返)黎(薄^?世界各地舉行釂A洁u民族集會」,又有幾多同班「國際線KOL」有關?佢又針對「攬炒巴」所講要發展所謂鵅u香港民族實業」,直頭係講緊做生意,並且質疑「從來只聽過猶太人搞實業發鷞F後資助番(返)以色列復國運動,從來(無)聽過有人靠課金要人打本比(畀)你做生意發達」,加上「攬炒巴」乜牰〞A介紹都無,究竟佢搞緊麉Y「民族實業」定係種金騙局,根本無人會知。

促向公眾解釋蠵拎返謝I用

不過佢最尾都提到,M家「攬炒巴」都只係鶭w款階段,絕對唔會一開始就打死佢係呃人錢,但一如之前所講,目標吹得愈高尚偉大,就愈有責任向公眾解釋究竟蠵拎番(返)黎(薄^會點用,佢仲話希望一年半載後再提「攬炒巴」時,唔會鰜e面加「騙徒」兩個字上去。

對於「攬炒巴」今次鵅u鴻圖大計」,網民就似乎唔多歡迎,「Kwokchun Cheng」就批評:「憛悎臐A以前齯H搞革命係去外國籌錢返蟆洁A而(M)家齱y國際線』調返轉,鬘~國呢囍菪悁a方生活,仲要攤大手板問受緊苦難麰輕鉹H拎錢,佢都講到明課金係畀佢『糊(餬)口』啦,根本唔使對呢齯H有咩期望,搵食味重。」「Yan Ting Lam」就話:「話自己『攬炒』、上前線,我都識講啦!去外國乜都講得,吹到自己俾人逼(迫)害仲得,等你班傻×送錢俾(畀)我致富、炒樓,得左(驉^!」

曾被黃絲批「攬炒騙徒」

其實網民有咁鴾狨陳u係唔出奇謘A因為「攬炒巴」過去都淨係得把口,無做出曮均u成績」之餘,仲成日衝出薄u抽水」、「收割光環」。好似佢鬗W年底就話要發起所謂鵅u金融攬炒」,話要一人一信狙擊「螞蟻千億IPO」,幻想咁樣就可以搞到人]上唔到市。雖然咁痡o咁蹺,螞蟻集團最尾真係未能成功上市,不過大家都知道根本就唔關「攬炒巴」事,但一向厚面皮鵅u攬炒巴」就罔顧事實,第一時間出薄u收割光環」兼認叻,搞到一班黃絲都頂佢唔順,批評佢係「攬炒騙徒」外,仲幫佢改鱄茠嶆W叫「攬鈔巴」,話佢拎「手足」蠵鰨麙鄐h河度風流快活,到底「游說」釂A呢?亦都有連登仔睇唔過眼,批評劉祖Y「當全香港黃絲都係弱智」。

不過「人一黃,腦便殘」嬼羲k又真係無錯,即使「攬炒巴」多次俾人篤爆係呃錢,但總有曭憧龠懇楹瓛z三七二十一,一見到有眾籌就即刻撲去課金支持。真係難怪班黃絲KOL久唔久就以各種理由籌款,成班「黃絲」水魚咁款咁喎,唔呃佢]呃邊個呢﹖ ●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻