logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

C AllStar互篤心口測操肌成果

2021-06-16
●C AllStar表示今次開騷無論台、燈、聲和服裝都是最好的。●C AllStar表示今次開騷無論台、燈、聲和服裝都是最好的。

香港文匯報訊(記者 李思穎)C AllStar將於7月24至25日假紅館舉行演唱會,上星期信用卡優先訂票,門票火速售罄,為他們注下一支強心針,同時亦帶來飛債纏身的煩惱。

釗峰謂:「陸陸續續好多朋友買唔到飛都打電話鄹祐畯q飛,我有好多飛債呀!」吳崇銘(King)安慰他:「其實唔使咁驚,因為仲有公開發售嘛,仲有機會買到飛。」釗峰呼籲:「唔好問我有無內部飛,去售票網站撳F5啦!」原來他所指「F5」是電腦鍵盤的「重新下載」功能鍵。釗峰對媽咪都一視同仁,他雙手合十,一臉可憐地向媽媽道歉,然後就叫媽咪上網撳飛。

門票緊張,釗峰笑言好奇King和Jase如何安排多位紅顏知己的座位?他問King:「你囍m嬪係咪四面台分四邊坐?如果咁琝亢I同一行點算?」又問Jase:「你讋aby Girls又點分布呢?」King即刻拉埋釗峰落水,笑言:「我囍m嬪就會坐鬺A囍m嬪隔籬。」陳健安(On 仔)懶理三子講到嘻哈大笑,他認真地用手指檢查釗峰胸肌說:「我幫大家Check蠸閬a,釗峰硬彏{,做過咩薄H」身旁King有樣學樣,篤完釗峰又篤On仔胸肌,再篤自己比較,然後一臉權威地說:「釗峰又未夠On仔咁硬!」四個大男孩為胸肌議論紛紛,原來他們為了配合今次演唱會服裝備戰,King說: 「大家練鼲搨@,當然會有曭A裝可以展示成果。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻