檢索: 帳戶 密碼 記錄帳戶
檢索 | 新用戶 | 忘記密碼 | 加入最愛 | 簡體 
2003年4月26日 星期六
您的位置: 文匯首頁 > > 要聞
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

[2003-04-26] 特寫:醫護投訴 「名嘴」鬧足一分鐘

 引發高永文昨天感慨的其中一個導火線,是有醫護人員陳太致電「名嘴」鄭經翰節目,講述自己的困惑。在高永文回答期間,「名嘴」大罵高永文和醫管局足足一分鐘。以下是對話節錄:

 陳太(醫護人員)哭訴說:在十三周前已自己城瓷A現在要返工,非常擔心安全。

 鄭:她之前已自己城瓷A可否計番給她,讓她放假。

 高:我]唔需要咁樣計數,要有需要幫助的,就算多過這個數的我都幫,唔駛你去計呢條數,鄭經翰。

 鄭:點解唔駛我計,我而家監察緊你高永文,你有冇搞錯呀你,(高:明白明白),喂呀你姿禰|百幾萬一年人工,而講緊一個護士,人]負資產,又要供樓又大肚,你有冇搞錯呀咁講洈k……做人係要felxible(彈性)……我話畀你聽呢憤Y我職責,我地惜洉M民間意見,(高:好好好),阿董生話急市民所急,(高:好),聽市民的聲音,你亦都要急你同事的感覺……

 高:我可以幫佢。

 鄭:而家政府部門、高層、包括董生在內,係非常不滿你]的管理手法,你重唔去撥亂反正,你如何向市民交待。

 高:這位同事(指陳太),我再講清楚,頭先我可能講得唔清楚,我再講清楚一次,在而家的制度,妳唔敢返工,用自己假,甚至無薪假,對妳有經濟上的困難,我只是承諾向個別、或者(類似)妳的有困難(的同事)提供經濟上支持,……

 醫護人員陳太:我已問財務公司……

 高:根本我唔需要同妳計較番時間咁解,妳有經濟上困難,妳需要幾多可以同我傾……

 醫護人員陳太:即是你借錢畀我……?

 高:我]唔需要借,我地是可以支持,好希望解決妳的問題。

 鄭:如果高永文你用這種態度處事,我]對你欽佩……

相關新聞
及時取經特首再赴深圳    [2003-04-26]
高祀仁:全民同心抗疫必勝    [2003-04-26]
世衛下月或撤遊港警告    [2003-04-26]
世衛專家滿意港成績    [2003-04-26]
中聯辦代接二百萬捐款    [2003-04-26]
特寫:他承受的壓力太大了    [2003-04-26]
「高醫生 公道自在人心」    [2003-04-26]
高永文哽咽 市民動容    [2003-04-26]
學者同僚:高積極認真    [2003-04-26]
健將不治E座28歲青年成新鬼    [2003-04-26]
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【往上】 【下一條】 【關閉】
要聞

新聞專題

更多