檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2012年5月26日 星期六
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

李曼筠不捨甄文達灑淚


http://paper.wenweipo.com   [2012-05-26]     我要評論
放大圖片

 香港文匯報訊「動漫Maggie」李曼筠(圖右)最近與世界名廚甄文達(圖左)(Martin Yan)主持有線節目《名廚.鄉土濃情甄文達》。二人最後一站去到番禺搵食,瘋狂日食5餐雞,被笑稱是「飯桶」的Maggie最愛以雞油撈飯。Maggie笑言試勻廣州各地的名雞後,怕回港後會變得更嘴刁。廣州盛產不同品種的走地雞,Maggie及Martin早前特意去到當地試勻各地名雞。Maggie笑言:「第一次食『全雞餐』,破紀錄一日食5餐雞,咩品種、咩煮法都有,試過湛江雞、葵花雞;又試過用荔枝柴燒成的土焗雞,雞肉味道甜甜地,仲有陣荔枝香味,好特別。今次試了這麼咁好味的雞後,我怕返香港後會變得更嘴刁,啃唔落囍B鮮雞。」

 早前兩人在番禺的百萬葵園煮最後一道美食「蓮藕紅蘿蔔炆葵花雞」時,眼淺的Maggie頓感依依不捨,忍不住淚灑當場。Maggie表示:「今次是我第一次拍飲食節目,整整一個月與Martin朝夕相對,跟著他周圍玩,周圍食;與製作團隊又好似一家人咁。工作人員經常話我大膽,捉雞、捉蛇咩都唔驚,但我的『死穴』係我個人好感性、好眼淺。見到師傅眼濕濕,搞到我都忍唔住喊埋一份。平時我好少為男人喊,點知今次拍飲食節目忽然做『喊包』,足足喊髐T次,次次想忍住唔喊,但最後都『失守』。 」

相關新聞
郭羨妮誕6磅小天使 (圖)
同場性感o靚模俯身搶鏡 袁詠儀寸爆:個個差不多樣 (圖)
Mia偕周秀娜男友演情慾戲 搞到抽筋 (圖)
古仔親向安仔打聽結婚傳聞 (圖)
梁小冰拍床戲傷腰痛足一星期 (圖)
袁彌明撐王維基 (圖)
翟威廉坦言識劉定成 (圖)
曭萓袺z從曼玉手中搶走女主角 (圖)
薛凱琪上圍縮無可縮 (圖)
苗可秀讚李小龍爽直 (圖)
魏德聖攜新片登陸西安 (圖)
李曼筠不捨甄文達灑淚 (圖)
單紫寧下月巴拿馬開騷 (圖)
蓋鳴暉盼crossover再擦新火花 (圖)
體諒新片低成本 自度徐娘半老造型 妮歌潔曼撒尿救碩克 (圖)
羅拔柏迪臣 鬚根Look宣傳新作 (圖)
艾力寶雲 粗口喪鬧電影大亨 (圖)
Kim遊艇撩牙失儀 (圖)
來港開騷大陣仗 HSJ企定任影打親民牌 (圖)
超新星:老外身份卻想做本地組合 Metro讚港智能身份證好用 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多