檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2012年8月22日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

鍾樹根質陳家洛:你俾人洗咗腦


http://paper.wenweipo.com   [2012-08-22]     我要評論

——批反對派玩弄政治 不懂教育一味抹黑國教

 香港文匯報訊(記者 鄭治祖)各反對派政黨及政團在今年立法會選舉只有一個主打「議題」,就是將特區政府計劃於今年9月開展的德育及國民教育科抹黑為「洗腦科」,更以此攻擊支持國教科者為「支持洗腦教育」。在now電視台昨晚播出的港島區立法會選舉論壇上,公民黨候選人陳家洛針對民建聯候選人鍾樹根,要求對方表態是否支持撤回「洗腦科」。鍾樹根字正詞嚴地批評,公民黨在國教問題上僅以一本教材就以偏概全,大喊「洗腦」,質疑在大學任教的陳家洛根本不懂教育,又狠批懶理港島區塞車以至住屋及貧富懸殊問題,「咩都政治化」。陳家洛為之語塞。

 在昨晚播出的論壇上,陳家洛在質詢環節中「質問」鍾樹根,要求對方交代是否支持反對派「撤回德育及國民教育科」的立場。鍾樹根在回應時強調,國民教育科的爭議事實並非撤回與否的問題,而是如何推行的問題:「我屋企就有兩個老師,我太太係老師,我個女都係老師,我好了解係咩問題。咿家唔係做定唔做啲問題,係點樣做!有3年時間(開展期)做到好為止……(在開展期內)學校同老師選到最好教材咪教囉,選唔到咪唔教住囉!」

「為下一代勿只搞政治化」

 他批評,公民黨等反對派政黨連教材內容都沒有看清楚,「只將(教材)唔好嘅地方來講,好多地方就唔講」,拿著隻言片語就大做文章:「點解你成日只係執住一個問題不停去講?香港仲有好多事要做,港島區有塞車,以至住屋、貧富懸殊等問題,點解你又唔理?」

 鍾樹根的反駁令陳家洛無法招架,只結結巴巴地稱「你(民建聯)即係支持國民教育啦」,鍾樹根再次強調說:「我都話唔係教唔教黻暋D,而係點教哋問題,國民教育科內仲有其他嘢,唔好咩都政治化,咁有咩好處?唔該為髐U一代好,唔好咩嘢都政治化,大家應該諗點樣做好啲!」

 陳家洛意圖回應道:「你即係唔支持撤回……」鍾樹根即反駁道:「全世界都有國民教育啦!只係點樣去教黻暋D,點解你成日以偏概全!我屋企有2個老師,如果老師咁容易可以洗腦,咁就個個都係乖孩子啦!」他又揶揄陳家洛道:「世界無洗腦呢回事,但肯定你(陳家洛)俾人洗咗腦!」陳完全無法回應。

葉劉譏狀黨似「黑」社會

 在論壇上,陳家洛亦被新民黨主席葉劉淑儀批評,指其所屬的公民黨時常抹黑香港,更質問對方:「你認唔認同《經濟學人》所做的報告,指香港是最適合居住地方?如果公民黨認同,點解要扮到『黑』社會咁,不斷抹黑香港,係咪作出虛假聲明?」她又批評公民黨以「自由告急」等口號試圖爭取選票:「咿家係你哋(公民黨)自己告急,唔係香港告急,扮成『黑』社會人物咁……你(陳家洛)以自己印象去不斷抹黑香港,但其實香港較以前更加自由,每日都有很多遊行示威,數目多過我以前做官時,(公民黨)仲講咩憂國憂民!」

 港島區參選人還包括許清安、單仲偕、勞永樂、劉嘉鴻、吳榮春、何秀蘭、王國興、何家泰、曾鈺成、劉健儀、吳文遠名單。

相關新聞
保釣船返港海 勇士凱旋興奮 (圖)
工聯會全港簽名 捍衛釣島主權 (圖)
特首:再出海按法例辦事
年斥10億建升降機 特首助長幼登高 (圖)
公屋加升降機 3年2.5億 (圖)
平機會樂見當局換思維
婆婆大讚好政策 (圖)
鍾樹根陳學鋒梁志祥讚:德政集智慧符民意
東邊街已添設施防意外 (圖)
3子女開學 花光2萬月薪 (圖)
黃家3名子女開學開支 (圖)
開學開支增兩成 逾半基層家感壓力 (圖)
百上加斤:拆教材價照加 校車費增三成
鮮魚行墊支津貼送校服減壓
鍾樹根質陳家洛:你俾人洗咗腦
公民黨拒承諾不再玩辭職
馮檢基單仲偕被裁違反選舉規例 (圖)
譚香文助選團涉襲法團委員 (圖)
嫻姐偉明學砌磚 關注泥水工安全 (圖)
前線老師批教協搞「白色恐怖」
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多