檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年3月25日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

蕭芳芳湊孫樂


放大圖片

■紅姑(左三)和芳芳姐(左一)難得同場。

香港文匯報訊 韓國一個護膚化妝品集團舉行慈善義賣,護苗基金是受惠機構,蕭芳芳、 鄭裕玲、鍾楚紅前晚出席活動,芳芳姐大讚鍾楚紅保養得很好。問到會否希望跟鍾楚紅合作?她說:「希望有機會合作,等自己好番先,我耳仔成日有耳鳴,冇辦法拍洁C」

心情大好的芳芳姐與記者分享湊孫樂:「我個男外孫22個月大,好可愛,我同佢一齊唱歌跳舞,佢有時鰨牏ごL來碌去,佢一蟈N會叫我『起來』,好得意。我有教佢用手語溝通,佢M家識講好多普通話同英文。又學大人講話,真係好好玩。但因為唔夠精神同佢玩,每周見佢一次。佢M家去鰹L威夷,好掛住佢,佢係我幭熄ヾI」剛度過生日的芳芳姐,透露生日當天與女兒在家中食飯,先生因要教書而不在家中,今天出席活動當慶祝生日。

提到芳芳姐希望與她合作?紅姑說:「佢M家專注社會公益活動,以佢黻楛d狀況謠縑A用咁多精力為社會服務,係女性翵敶d。」鍾楚紅自己今年計劃出第二本攝影集,題材環繞香港,亦會收錄更多個人的相片。

相關新聞
溫拿夥後輩拍勵志片 「邵氏再起動」 擬年開八部 (2015-03-25) (圖)
周海媚 呂良偉齊獲「英藝獎」表揚 (2015-03-25) (圖)
睇青雲曉明演精神病患 薛凱琪稱恍如照鏡 (2015-03-25) (圖)
蕭芳芳湊孫樂 (2015-03-25) (圖)
城城扮老孫好辛苦 不急拍續集 (2015-03-25) (圖)
第11屆香港影視娛樂博覽開鑼 王晶《賭城風雲3》華仔回歸夥發哥 (2015-03-24) (圖)
無綫動用37位藝人推銷新劇 胡杏兒見黃宗澤避忌 (2015-03-24) (圖)
古天樂三戲在手忙不停 (2015-03-24) (圖)
柏豪心悠再續「夫妻」緣 (2015-03-24) (圖)
米高積遜三哥賞識邀合作 城城期待與謝明積遜 (2015-03-23) (圖)
讓女兒學懂自我保護 華仔教要提防陌生人 (2015-03-23) (圖)
獲金像獎後反背包袱 劉玉翠曾患抑鬱症 (2015-03-23) (圖)
唐禹哲不敢正視性感DaDa (2015-03-23) (圖)
Kary要老公購逾百張碟支持 (2015-03-23) (圖)
林子祥開騷貴精不貴多 (2015-03-23) (圖)
SpeXial成員攬腰 不怕被當同性戀 (2015-03-23) (圖)
演民工騎摩托車尋子 華仔即時華dee上身 (2015-03-22) (圖)
撐G.E.M.「嗌歌」獻技 秋官唱歌講求有共鳴 (2015-03-22) (圖)
陳嘉桓不諳泳術擁潛水牌 (2015-03-22) (圖)
陳凱琳 劉佩玥賣口乖稱吻謝珍姐 (2015-03-22) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多