檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年6月26日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

祖兒23年前曾找克勤「集郵」


放大圖片

■克勤(右)讚祖兒(中)為人爽直。

香港文匯報訊 容祖兒(Joey)及李克勤日前齊齊作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》接受專訪,大談二人合作開騷及成為好友趣事。

現年35歲的Joey大爆早在12、13歲時跟克勤有一面之緣,她說:「當時我在清水灣電視城,抱住戰戰兢兢的心情去問克勤合照,發現佢真人同鶾q視係無分別,完全唔高傲,所以印象分大增,到現在熟驉A佢工作同私下也會顧埋我感受,好窩心!」克勤表示Joey是一個爽直的女仔,他說:「好記得十多年前一個音樂頒獎禮上,Joey無啦啦問我佢個妝得唔得,女仔化妝咁私人的問題我點識,而且我]當時又唔熟,鬺痦握中k仔係冇咁直接,有些扭擰,但Joey就比較少。」Joey笑說:「其實我想問我牙縫有冇條菜鰜蛂A而佢太太盧淑儀又咁靚,佢一定有研究,一定知道咩叫靚。」

克勤又大讚Joey入得廚房,他說:「生命中我只係畀過兩個人入我屋企煮飯,一個係黃淑儀(Gigi姐),另一個就容祖兒,佢同Gigi姐個Level係一樣,連汪明荃食過都大讚好食,不過唔知點解上次佢搞鰲X個鐘先煮到洏X來。」

提到下一個十年,克勤表示以往會有好多計劃,但未必能夠完成,所以現在的計劃也不是太長遠,他說:「現在我]比較多廣東歌,希望之後可以同Joey用國語歌走巡迴,好似同校長咁繼續做落去。」而Joey則希望同克勤一家大細去旅行,被問到自己是否都想一家大細先?Joey以笑避談話題,表示克勤會照顧自己,她說:「我好鍾意佢囍_囝!」克勤笑說:「我都好鍾意妳囓J(暗示Joey男友劉浩龍)!」全場爆笑!

相關新聞
頭撞玻璃窗受傷 沙拉保夫急送院縫針 (圖)
偕緋聞男友現身派對 Kylie Jenner與母鬥性感 (圖)
Purfles將率先來港感興奮 (圖)
約瑟費恩斯為拍片練跑姿 (圖)
出席新片《樓蘭》發布會 嘉芙蓮盼超越《吸血新世紀》 (圖)
Steve Gadd9月開港騷賀壽 (圖)
娛聞雜碎 (圖)
邱達根重建荔園先做善事 黎燕珊擬帶子女舊地重遊 (圖)
陳靜認與台男發展中 官恩娜未生已想追多個 (圖)
惠英紅宣布兩年後退休 (圖)
衛蘭衛詩姊妹檔簽約華納 (圖)
王敏奕無意再拍劇 (圖)
黃心穎西班牙沙灘有艷遇 (圖)
無足F策不特別挽留藝人 黃翠如壑T節目最受寵 (圖)
對卓林向來少讚多彈 吳綺莉自認教女老土 (圖)
祖兒23年前曾找克勤「集郵」 (圖)
陳蕊蕊靠打底褲化險為夷 (圖)
鍾舒漫新碟大玩復古Look (圖)
顏子菲法國睇景籌備寫真集 (圖)
陳浩民一家五口影家庭照 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多