檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年11月30日 星期一
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

Sammi任嘉賓篤蘇永康背脊


放大圖片

■蘇永康笑Sammi嫁給「許首富」。

香港文匯報訊 由任賢齊、黃家強、蘇永康、梁漢文組成的「男人幫」前晚於紅館舉行第二場演唱會,林建岳博士,謝霆鋒、劉浩龍(師兄)、蘇志威等也有來捧場。適逢黃家強太太Makiko生日,家強更叫全場大合唱送生日歌給老婆,氣氛甜蜜熱鬧。

鄭秀文(Sammi)帶病上場當嘉賓,合唱《信者得愛》後,當小齊介紹指與Sammi曾合作過多部電影時,Sammi又笑小齊廣東話終是講不好, 把嫁個有錢人,講成為嫁個有前人。蘇永康此時就搶白道,「嫁個有錢人呀,所以你咪終於嫁齫q許首富囉!」Sammi笑茷康仔:「咁你都tag到!」康仔繼續道:「 唔係剩係小齊同佢拍過電影,我都同Sammi合作過《魔幻廚房》,竟然叫我去扮一個闊少爺灌醉Sammi調戲佢,我當時心想『調戲阿嫂喎,唔睄ヾz,結果我]兩個不知幾困難先搞掂到麚儺腹I」Sammi就笑茼^話:「鵅A乜你有份做咩?失覺晒。你講完我終於記得啦!我覺得你冇困難喎,你不過將你真面目真人騷咁搬上^面之嘛,你唔好扮炾捸A活靈活現演得不知幾好!」康仔被Sammi「篤背脊」,結果唯有自爆:「2004年,個時我剛離婚,你吹得我脹咩,我家下唔係咁咪得囉!」然後向觀眾席說:「係咪呀老婆?」,希望成功補鑊。

相關新聞
黎耀祥盼四度稱帝 紀念入行30年 (圖)
祥嫂稱已立平安紙 遺產不留給子女 (圖)
霍啟剛指囝囝懂三語擅哄人 (圖)
翠如計劃聖誕四人行 (圖)
四影后睡衣登場開金口 周迅湯唯桂綸鎂挺劉若英 (圖)
海報上溫拿靚仔樣示人 阿倫形容屬世紀大騙案 (圖)
出錢出力籲大眾關注泰北 薛家燕獲馬英九題字表揚 (圖)
Sammi任嘉賓篤蘇永康背脊 (圖)
Kelly夥半裸男模夜店狂歡 (圖)
失護照未能赴大馬領獎 洪永城笑言偷渡去 (圖)
登雜誌展現高貴冷艷 Jessica離開少時更自由
Chris Brown 出新碟行善
The Libertines掟結他落台 (圖)
娛聞雜碎 (圖)
諸葛紫岐薛嘉麟「皇帝仔」2歲生日 兩親家北京盛大慶祝 (圖)
衛駿輝再為酬恩建醮演出 (圖)
湯洛雯入行後少人追求 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多