檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年2月17日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

薛凱琪難忘新戲咀「女人」


放大圖片

■薛凱琪主動咀杜江。

香港文匯報訊 薛凱琪(Fiona)與內地小生杜江在電影《高跟鞋先生》內合作,雖然Fiona拍過無數愛情片種,但今次她與杜江扮演情侶,卻令Fiona相當頭痛。Fiona解釋謂:「戲裡面我畀未婚夫背叛,令我對男人失去信心,後來仲同鍾意女扮男裝鴽黥D發生一段曖昧關係,但另一邊廂杜江因為暗戀我,所以扮女人同我做好姊妹,希望有更多親近我、了解我的機會,其實杜江眼大臉尖,扮女人可以靚過好多真女人,但每次我同佢拍夜班戲,見到佢躠蝶C慢生出薄A無論麚儺葉鴠係幾咁浪漫,都好難忍到笑。」

原來Fiona有份向杜江傳授淑女秘技,令杜江比女人更女人。Fiona說:「鏡頭前,杜江可以好lady,但鏡頭後,佢會好man,仲會擘大對腳坐,我同佢講,做淑女,要泊埋對腳坐,要小心走光,舉手投足要斯文,慢慢地杜江鏡頭前鏡頭後都變得好淑女。佢太太霍思燕都有份拍呢部戲,我]三個埋位開工,感覺大家好似好姊妹。」

提到戲中最難忘場面,Fiona坦言,絕對是她情不自禁主動吻向女裝打扮的杜江這一幕。「當時我未知杜江係男人,只知呢位好姊妹一直對我好好,有晚同佢提起傷心事,杜江鼓勵我黈伬唌A我忍唔住主動錫佢。其實我腦裡面冇諗過呢個係男人抑或女人,只知道自己已經愛上呢個人,但呢場戲杜江係男扮女裝,茼竀、雅B膏,其實拍黈伬唌A我感覺有少少怪,亦令我好難忘。」

相關新聞
創紀錄兩奪格林美年度最佳專輯 Taylor Swift鼓勵年輕女生做自己 (圖)
第58屆格林美部分得獎名單 (圖)
《長江圖》亮相柏林影節獲好評 (圖)
-M-辦亞洲巡唱 下月來港 (圖)
安在旭當爸 女兒乳名叫「一次」
娛聞雜碎 (圖)
《公公出宮》叫好叫座 吸200萬觀眾 姜大偉聯同「太監三虎」放笑彈 (圖)
收追求者心思禮物 周秀娜認雙方了解中 (圖)
薛凱琪難忘新戲咀「女人」 (圖)
森美一家日本滑雪 太太惹失蹤驚魂 (圖)
鄧養天赴星馬造勢 (圖)
黎明中環海濱搞4D演唱會 (圖)
今明亞博開騷 麥當娜殺到香港 (圖)
老公愛與囝囝講道理 Kelly聽到怕即避開 (圖)
龔嘉欣不捨《愛·回家》完結 陳智燊憂跟宋熙年嘈交 (圖)
女兒嘴放香煙 吳綺莉稱只是玩 (圖)
魏秋樺贊成亞視員工「拔喉」 (圖)
吳尊秀英啟程赴紐約時裝周 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多