檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月11日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 香港專題 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

「兩黃一陳」支持者鬧爆「游BB」


狄加度: 畢竟佢(游蕙禎)口講本土,其實真係得把口呃呃恣A乜都無做過。

Kent Ma: 自從一家四口錯投咖喱飯(打「本土」旗號的「新民主同盟」立法會議員范國威)後,受到重大教訓......可惜看到大部分人仍未吸收教訓,大腦被細佬控制。要信或投票畀一政團或人,必須要有投名狀,...... 一的(齱^政團被本土宗師(陳雲)多次開名質疑。大部分人從不思考......或是大腦真的被細佬(生殖器)控制。

Ken Chan: 唔明d(齱^(觀音)兵追星點解唔追番(返)娛樂圈果(鶠^d(齱^呢? 起碼果(鶠^d(齱^所謂「女神」間唔中會有d(齱^性感相俾(畀)你用黎(薄^打飛機(自瀆),政治圈果(鶠^d(齱^,你連人地(])三圍都唔知......

Anson Chun Sing Chau: 先唔講花生台日日抹黑本土派黤均A廢土前(社民連陶君行)前排先係咁話你地(])青年新政係共產黨派黻迭]間諜),你咁都上去?

Tom HaL: 區諾軒話青政做街站似企街(妓女),算唔算侮辱你地(])?

Tim Tim: 一、你代表左(驉^青政;二、有咩人情要押上組織名聲;三、你唔會唔知花生台平時有幾胡說八道掛(N);四、ray wong(「本民前」發言人黃台仰)衰過(曾接受「花生台」訪問而被圍插)、你都唔識醒?

奧迪斯: 你代表青政上花生台,不是你通匪,便是政治叛(判)斷能力好有問題,仲點信你地(])?

湛俊: 我唔明點解要上花生台!幫(梁)天琦助選係政治取向表態?還是只想結交政客廣(擴)闊圈子增加政治本錢?

安德烈: 多謝 Ching Giuseppe Benso(游蕙禎)引蛇出動,令到咁多人(包括佢自己)現形。

Fred Lai: 其他洐囍h講,淨係想問一個問題:究竟青政想做泛民定係本土?我從來唔信可以左右逢源。

Samuel Lam: 還人情?如果唔係周圍亂咁識人,以為自己好吃得開,咁就駛(使)鬼還呀?

Mika Wong: 人情還人情,立場要分明!

Patrick Law: 封殺!

Byg Zam Lee: 唔立場鮮明,學乜X野(洁^人搞政治?

相關新聞
「本民前」籌款去向可疑 (2016-03-11) (圖)
「本民前」可能觸犯的罪行 (2016-03-11) (圖)
話你知:「網籌」「街籌」未一視同仁 (2016-03-11) (圖)
特稿:捐款流向未交代 53萬誰屬羅生門 (2016-03-11) (圖)
微觀點:監管政治組織 檢討現行法例 (2016-03-11)
美勢力亂港「無孔不入」 (2016-03-11) (圖)
街談網議:網民鬧爆「本民前」 (2016-03-11) (圖)
特寫:頭領密會 fb扮啞 (2016-03-11) (圖)
特稿:反對派「搖美」乞憐 (2016-03-11)
話你知:「四人幫」聯外搞「佔領」 (2016-03-11)
微觀點:乞求洋援 自侮「本土」 (2016-03-11)
人血大餐 (2016-03-11) (圖)
激進爭選票 游BB當黑 (2016-03-11) (圖)
「兩黃一陳」支持者鬧爆「游BB」 (2016-03-11)
「鍵戰」捏竷蟋n記 涉不公平咧p隱 (2016-03-11) (圖)
「人力」社民連撐岳 益鰼蝷捄a (2016-03-11)
兩地宜積極互補互助互動 (2016-03-11) (圖)
唐英年三大建議 (2016-03-11)
發改委列席 聽港委員撐旅業 (2016-03-11) (圖)
鄧清河:港推「一帶一路」佔地利 (2016-03-11)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
香港專題

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多