檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月12日 星期六
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

激進VS傳統「口水戰」


激進反對派圍插楊岳橋

Alvin Pang:楊岳橋出左(驉^絕招未?

Isaiah Ng:出左(驉^「大聲公」。

Leo Lau:絕招,獅吼功之大喇叭!

Peter Chun:公民黨黚絞K武器就騿]係)大聲公,不如你用咩A命3千?都低低地鵅I

李早唲:×!班飯民又咪係排排企鰜蚼痝級痕L表決,楊岳橋做到釂A呀?都話選6號仔(梁天琦)入去先有用架(謘^啦!港豬!......(楊)用大聲公咁高招呀!呢招真係好×有力量喎,多謝曬(晒)呀,楊議員!

Ben Wongt:原來呢個就係行動升級,果然係公民袋(公民黨)做事方式。

Ching Piu Chung:多謝公民黨2011年支持修改議事規則!

激進反對派硬撐梁天琦

Billy Ha:可惜無天琦衝出去打×陳鑑淋(林)!

Chun Man:9月有人支持佢(楊岳橋)投佢票,一定只有係左膠或白癡、港豬。正常思惟(維)的人都唔會投佢。做埋d(齱^又膠、又對阻礙通過高鐵潑(撥)款的毫無寸進的行為,咁樣就叫有所作為。

陳陶陶:(高鐵撥款)過左(驉^了...9月一定要換人!

傳統反對派圍插「本土派」

林兆彬:泛民+人力+社記在佔領主席台,「本土派」議員黃毓民原來去左(驉^同林大輝、梁美芬吹水!?

Tsang W. K. Charles:對住班食蕉(保安),(黃毓民)作狀推幾下就算「衝」?

Dave Wu:熱狗仲話得毓民一個衝唔到,要選多幾個本土派入去。哂(憛^×氣啦,而家200群眾衝擊立法會大堂,本土叫返當日有份去梁天琦造勢大會儮L千人出來,即刻衝到入去添啦!

Ivan C. Y. Lo:開會冇得矇(幪)面,要上身架(謘^喎!

Ray Yeung:大佬要選呀,還同你衝?

艾迪巴羊奧巴美羊:依家班熱狗X話俾梁天琪(琦)入左(驉^去就打×左(驉^太監(指陳鑑林),spin到好似楊岳橋乜都冇做。

Sharon Tsang:熱狗本土已傾巢而出鬧泛民,岳少,唔知對大長慢岳(指陳偉業、梁國雄、陳志全、楊岳橋)有無影響。

相關新聞
揮剪平亂 撥款高鐵 (圖)
馬時亨欣喜不必停工
運房局督促如期通車
鐵路工會請願保萬千飯碗 (圖)
高鐵事件簿
微觀點:為解「燃眉」須落「重藥」
反高鐵示威者硬闖立會 (圖)
示威者衝入立法會抗議時序 
議員急返港 通過感欣慰
建制派撐剪 譴責衝議會 (圖)
網議政事:「熱狗」咬岳 「教主」中箭 (圖)
激進VS傳統「口水戰」
網議政事:為選票 「學民」消費輕生學生 (圖)
網民批駁「學民三核心」
特寫:黃毓民擬「祭獻」掠水
暴亂非理性 開脫難接受 (圖)
倡退出禁酷公約 杜絕「假難民」
高鐵「一地兩檢」港受惠
史美倫憂嚇怕外資港退步 (圖)
盼機管局港鐵出綠色債券
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多