檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月22日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

網民鬧爆「學民」


批 資產去向存疑

Ppsmon Leung:我捐左(驉^俾(畀)「學民」蠵呢?

Bill Tsang:一句講曬(晒),還錢!

Ken Lee:新組織騎劫舊組織資產。

OL OL:Cap埋咁多水然後玩執笠!?

Ding Steve:阿公阿婆囓耵G金被河童(黃之鋒)一Q清袋!

Wong Yohin:你開政黨就自己籌錢啦,欺世盜名搵笨╳!......好╳簡單,新政黨收新學生組織70萬,「4月由黃之鋒等人所成立的新參政組織,將不會獲得『學民思潮』的撥款」已經完全成立。

Tony Ng:唔準(准)問(資產去向),問即係挑戰偉大龠壑屁W......灡蓬睌I玩,洗(使)乜你]普通人指手畫腳,人]大把有權有勢、有錢有面鮯ncle(叔叔)auntie(姨姨)撐住,洗(使)乜交代?人]黃之鋒食大茶飯鵅A幾球洁]數百萬元)瓛蚍ヾAU都口臭,儭隉H

Ka Keung Wong:你老尾(味),145萬甘(咁)╳少?!條數點得來?你們不詳細公開,點都唔順,開一個學生組織要70萬?攪(搞)歐洲旅行呀?你們傻╳左(驉^呀?75萬益埋班律師?乜唔係義務架(謘^?開新政黨又可以叫你捐款,捐款夠幾百萬,又話政見不同,又散,嘩,發達之路港人自芋]決)呀!

Po Tai:畏(喂),咪獨吞肥佬黎(黎智英)D(齱^亂港基金呀!

批 新政治組織

TN Kong:現在自己心雄想組黨參選,就私自解散「學民」,收割學生光環,由小撮人決定善款去向,剝奪後來的年輕學子的抗爭資本,以杜絕他們威脅自己,其心可誅。要保護香港年輕人,先認清他們的同輩敗類。

Wong Pak Kei Matthew:黃之峰(鋒)、周庭之流都是一群小政棍,「學民」則是他們用來獲取快感的安全套,用完即棄......黃之峰(鋒)對「學民」內有上流的人所暗示的是:「想上位?我執左(驉^佢都唔益你!」

Ho Yat Cheung:再見了,你們組政黨絕對不會投(投票),講完。講激進你夠「本土」薄H要理性我唔要楊律師(楊岳橋)?真係彩(睬)你班學生有尾(味)咩,仲沖(衝)出蟀氶]陛^票,戇╳╳╳咁。

批 新學生組織

Bryan Kong:如果新組織同「學民思潮」運作上、理念上係無分別鵅A點解要解散然後重新開始?

John Shaka Chung:點解唔係新一代中學生接替前人? 黃之鋒同埋佢當日既(鵅^戰友升左(驉^大學,就無人可以接班?組織換人好小事,何必要完全停止?咁比(畀)人覺得你班核心成員只靠組織上位,無諗過長遠計劃點樣發展推動民主囉。

Ivan Tong:原本有個組織好地地,又要使錢廢左(驉^舊組織,成立過一個新組織,好有「大白象工程」的感覺......如果擺明車馬想姪使應該直(接)講,唔好污染學生社運。

資料來源:「學民思潮」facebook專頁

整理:陳庭佳

相關新聞
消費信心 海嘯後最弱 (圖)
民建聯提出四大建議 (圖)
港牌商會盼官設部門拓零售 (圖)
商會為零售業對症下藥
四叔:遊客減累零售
商場引入Pop-up Store吸客 (圖)
微觀點:內耗不止 機遇斷送
「學民」玩財技 涉違信託法 (圖)
網民鬧爆「學民」
網議政事:「四眼哥哥」為票 「三炮」炸「學民」 (圖)
之鋒遲到成癮 被寸毫無誠信 (圖)
微觀點:連時間都不守 點信你?
「港獨」偽議題 既不該也不能 (圖)
四叔批煽「獨」離譜 港回歸「物歸原主」 (圖)
梁美芬見外交部官員談退《公約》 (圖)
保安局擬修例杜絕「假難民」
網民鬧「港獨」 歷史勝雄辯
特首:勿漠視內地發展機遇 (圖)
梁振英「十三五」規劃論壇發言要點
財爺:不隨意改例迎合科技發展 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多