檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月27日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 要聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

事事籌款 被疑落格


放大圖片

「熱血公民」一向採取「課金」、「訂雜誌」等方式籌募經費,一直被其他反對派中人質疑是在「坤水」,但所謂「願者上釣」,加上香港並無政黨法,網上募捐也不受法律規管,所得款項用在何處實難有一公開透明的交代。近期,「熱狗」和「普羅政治學苑」、激進反對派立法會議員黃毓民,及自號「國師」的陳雲(原名陳雲根)計劃參加今年立法會選舉,遂以所謂「公投制憲運動」頻頻「募捐」。

「學民思潮」解散,「黨產」問題成為熱議議題。「熱狗」 首領黃洋達近日在其facebook發帖「抽水」,稱「熱狗」「冇任何黨產問題,完全冇錢,連戶口都冇。(『熱狗』屬下網媒)《熱血時報》呢?《熱血時報》是商業運作的,不作募捐,而且??公司都冇錢,每月洗(使)淨」,所以「『公投制憲運動』需要籌款的,款項全部用作運動,project base,只會唔夠,唔會有剩」。

他在回應其支持者的留言時,更稱「錢搵返唻(薄^就係洗(使),咁咪洗曬(晒)佢囉。......再有多d,我都係會洗曬佢,請更多人,印更多報紙,做更多劇場。......香港搞社會運動,做新媒體,根本係唔應該有錢剩」。

Kenny KC Cheung:無黨產,無戶口,即是條數亂都(到)七彩囉。

Luke JD:熱9(狗)梗係無黨產問題,所有黨產都係歸×達兩夫婦架(謘^嘛,唔係點旅遊抗共魽H

Bruce Ng:放心,有剩鵅A我(黃洋達)兩公婆肯肯定會諗辦法駛凸佢!

Mansam Sam:洗乾洗淨,又叫傻仔課金,一定無黨產問題。

Hung Chan:學民最可恥就係慳,好似蝗上(黃洋達)咁洗哂(晒)佢,左手交右手咪有光環囉!

Joe Leung:無恥成咁。你靠乜洐僎漲P去旅行架請問?

Roger Tang:唔好比(俾)佢 spin,龍門任佢搬......一定要××佢地(])呢一個最無恥的籌款組織!

陳輝:你咁樣唔得的,多多錢都唔夠你洗盡洗,商業運作係要有盈餘,你咁樣只會蠶食支持者對你的支持,你以為支持者unlimited money?

Vincent Hong:熱血時報係商業運作?笑死人咩?叫人訂報唔寫地址,取消演出叫人唔好退飛......

Roger Lee:咁都講得出又有人信鶪U(鵅^好野(洁^。

黃洋達此帖子一出,即時被網民質疑他又再借選舉「坤水」(見下文)。

■記者 鄭治祖

相關新聞
「熱狗」招募少年軍悄悄R旗 (圖)
貴得離奇 早疑有詐
事事籌款 被疑落格 (圖)
洪秀柱誓言「重建家園」 (圖)
習近平電賀洪秀柱當選
白衣狂徒傳落網遭起訴
GOLF穿牆從天降 險壓途人 (圖)
推跌阿婆搶手袋 網緝無良賊速捕
焊接有前途 化驗員轉「飪X」 (圖)
復活節郊遊 2.3萬人湧長洲 (圖)
「公投」冷 中大生會「拖到夠票」 (圖)
范太批「獨」害兩地和諧堵機遇 (圖)
習近平訪捷克 中東歐「支點」確立 (圖)
深圳IT「群英會」 80後走上前台 (圖)
藥品監管碼制度形同虛設
北海道新幹線 「慢工」通車 (圖)
加州華裔名中醫遭滅門 (圖)
教宗狠批:歐洲對難民「麻木不仁」 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
要聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多