logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

激進「本土派」留言批評

2016-06-29

劉鍵︰又行番(返)「泛民」舊路?個名同行動都令人失望......

Leung Ching Yau Alex︰仲林榮基?「泛民」行完九世啦!

Wong Hei︰老實說,呢張poster(海報)係幾使你地(])部份(分)既(鵅^支持者失望的。「保法治反暴力」使人聯想到周融街站;「反暴力」出自「本民前」把口,有點兒那個政棍。一編(篇)忠告,勝過百篇奉成(承)說話,換過張poster(海報)啦!補充,有指出係(騿^曲線、抽水。而我始終認為,係(騿^正經嚴肅日子,玩抽水曲線既(鵅^效果是不好的。

反暴力網民留言譏笑

Chung Yu Sze︰反暴力咁X好笑?拎起舊磚(瞄)住人黎(薄^掟,又係(騿^民居附近放火唔知叫唔叫做暴力......如果係就唔該順手反埋。

Samson Chan︰認真搞笑!一個話要勇武抗爭既(鵅^組織話要反暴力!一個冇申請不反對通知書既(鵅^組織話要保法治!一個話要「港獨」又唔承認(香港)基本法既(鵅^組織係(騿^度插李波林榮基事件破壞(香港)基本法「一國兩制」!真係完全唔make sense(合理)!

資料來源:facebook 整理:記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片