logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

大雄為救朋友齊心冒險 決戰不死精靈王

2016-07-26
■《多啦A夢:新•大雄之日本誕生》劇照■《多啦A夢:新•大雄之日本誕生》劇照

香港文匯報訊 咁多年來,多啦A夢每年都準時在大銀幕同大家見面,今年又點會例外!今年8月4日,多啦A夢、大雄、靜香、胖虎同小夫將會帶你穿梭時空,返去遠古時代見證日本的誕生,仲有一班好得意的小神獸陪你周圍闖蕩添!電影已經係系列中的第36部劇場版動畫,係1989年作品《大雄的日本誕生》的重製版本。呢部作品當年創下420 萬的觀看人次紀錄,直至去年先被《多啦A夢》另一系列作品《STAND BY ME多啦A夢3D》打破,可想而知呢部作品係幾咁受歡迎!動畫早前率先在日本上映,反應叫好叫座,輕鬆奪取連續3個周末票房冠軍,並創下2D多啦A夢電影票房最高紀錄,累積票房更突破40億日圓!

今次故事講大雄同朋友決定來一次史上最大規模的離家出走,在多啦A夢幫助之下,他們乘搭時光機去到7萬年前的日本,即係地球最後的冰河時期,打算在呢片原始國土發揮小宇宙。他們利用各式各樣的法寶建立起夢想家園,仲養鰲X隻好得意的小神獸。正當大家享受自由自在之際,卻有人突然掛住屋企,大家只好先返回現代。同時,來自遠古時代的光族少年高高路,因為時空錯亂薇鴗j雄屋企,剛從古代返鴾j家,竟然鶷{代巧遇真正鴷j代人!後來得知高高路的族人被黑暗族擄走,大家決定幫手對付黑暗族首領──不死精靈王吉加桑比。查探之下,大家發現敵人竟然係來自23世紀黈阞顫o犯,妄圖統領世界,改變歷史,連來自22世紀的多啦A夢都冇晒符。

印花

洲立電影現送出《多啦A夢:新•大雄之日本誕生》優先場戲票20張予讀者,有興趣的朋友請剪下文匯報印花,連同貼上$1.7郵票的回郵信封,信封面請註明「《多啦A夢:新•大雄之日本誕生》戲票」,寄往香港仔田灣海旁道7號興偉中心3樓─《文匯報》,數量有限,先到先得,送完即止。

日期:7月30日(星期六)

時間:中午12時

地點:新光戲院

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片