logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

岑麗香曾被好友撬牆腳

2016-08-23
■馬國明、岑麗香、黃翠如、阮兆祥宣傳新劇《為食神探》。■馬國明、岑麗香、黃翠如、阮兆祥宣傳新劇《為食神探》。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)馬國明(馬明)、岑麗香(香香)、黃翠如、阮兆祥(祥仔)、黃心穎及胡楓等,昨日到西貢宣傳無邢s劇《為食神探》。馬國明表示與祥仔首次合作就擦出火花,他坦言以往對拍喜劇沒有信心,但今次方向很清晰,他說:「有前輩講過,如果做個全面演員,要拍正經戲同喜劇,藝術生命會長齱A香港人生活壓力大,觀眾都鍾意睇喜劇,唔需要部部都咁heavy。」對於劇集將緊接《城寨英雄》播映,問到可有收視壓力?馬明說:「對收視沒壓力,因為題材唔同,對個劇有信心。」

近日有傳無赤滬姚Y劇《同盟》原屬意他夥拍舊愛胡定欣,但最後飛起他改由陳展鵬演出,馬明說:「呢個真係完全冇聽過,所以係半虛構,我拍緊《心理追兇》,已經排我下下一套拍咩,唔係傳聞果套。」談到定欣近日回復單身,問到馬明有否機會翻撻?他皺一皺眉頭說:「呢個問題真係好難答,同定欣咁多年已經變成好朋友,女仔最大幸福係搵個錫自己既男人,希望佢永遠幸福開心。」

岑麗香在劇中與馬明飾演一對,但被小三撬牆腳,而小三更是她的好朋友。問到現實中可試過被小三撬牆腳?她說:「係遇過,不過當時我唔知,係之後才發現,係好多年前的事。(小三係你朋友?) 過去鱁捸C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片