logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民不滿「鄺神」得戚言論

2016-09-07

Cherrie Cheung︰投比(畀)你鴾@票真心係因為冇得揀......但係既然投左(驉^你......希望你真係用心做好過(個)位......唔係淨係出文呃like......

Matt Tsu︰根本佢D(齱^票都係呃返黎(薄^。

Gloria Wong︰其實你有49萬票主要是涂謹申過比(畀)你,當然仲有壯士斷臂鼤`哥(陳琬琛)關永業何啟明,所以唔好持(恃)住自己高票當選就懶叻。為左(驉^保你差釂N左(驉^涂,希望你唔會令轉投你嚙鴷薔2獢C

Suki Yeung︰對不起,我真係忍唔住......並非49萬人信任你,而是我們信任的幾位明白這次投票的結果議席何其重要而以大局為重退選。我們是尊重及為他們達成應該所做。所以......請(不要)再拿49萬來講。你知唔知多少選民忍痛投在你身上?

Wing Chung Fu︰我地(])投你唔係因為你,而(係)無得揀先投,你好自為之,人民捧得你上去,做得唔好人民一樣可以拉返你落黎(薄^。

Sharon Tsang︰你](民主黨)唔好太得意忘形,今屆好多選民只為大局含淚投你],你]超區出兩隊已經過分,亦欠公民黨一個人情,下屆再敢(咁)自私唔會有人再投民主黨。

Jacky Lee︰大佬,涂謹申真係多得你唔少,仲講。正正經經做炾捸I─<有種打飛機叫鄺神>

Arthur Mak︰這些幾多幾多票怎樣出來,大家心照,現任的背茪茩咱]袱,選民投不落手,其實兩大陣營派隻豬出黎(薄^都選到架(謘^,時勢做(造)英雄,唔好天真到以為真係揀你,投票比(畀)你。

資料來源︰facebook

整理︰甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片