logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民批小麗實走數

2016-09-07

Jay Chim︰點可以買一份唔使供既(鵅^保險?深過上帝推唔郁既(鵅^石頭。

許信揚︰唔供都有錢,勁過種金黨。學「國師」(陳雲)話齋,「左膠」最鐘(鍾)意顛覆常識......

Ronald Leung︰走硬數......唔好再搶埋我地(])d(齱^強積金就好......

Tony A Chu︰佢到時一定話......要請助理、又要投放資源做好地區工作,兼顧唔到......

Adrian Lee︰如果我當選立法會議員我會捐出一半人工作投資社企生意。至於邊種科目?當然係我熟悉的「小麗教室」工作誤人子弟啦!

Tin Cha︰剛剛睇報紙,一個議員洗(使)×左(驉^政府1,690萬(元),小麗老師,我想知妳個(鶠^一半係9萬元(月薪),定1,690萬(元)呢,咁就差好遠。

Rick Lee︰等睇將「小麗民主教室」改名當做新社企。

軒翥而翔︰咁既(鵅^款,求其信河(口)開河都得,選特首都有得贏啦!

資料來源︰facebook 整理︰甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片