logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

陳琬琛籌「安家費」被鬧爆

2016-09-07

Kinyeung Poon︰棄選係你自己決定,你又有區議會做,依(M)家先謐w期?如果你敢爆大鑊講邊個叫你退選,咪考慮幭o!

尹民︰黐線呀?你退選要人埋單?

Kei Chiu Lau︰籌定下屆然後又退選。

Terry Tam︰我迫你參選?我迫你退選?之前自己冇諗清楚?你既(鵅^單要我埋?傻的嗎?

Cheung Tsz Chung︰出得黎(薄^選就預左(驉^有嬴(贏)有輸。而(M)家你被退選係貴黨策略一部份(分),你唔問返貴黨拎,既(竟)然要市民幫你畀安家費,荒天下之大謬。

Gray Lam︰所謂顧全大局退選係知道自己會輸所以集中D(齱^票俾(畀)其他候選人,本身你贏輸都係要自己負責洗(使)費嫁(謘^啦,唔好借頭借路R()捐費(款)喎。

陳祖菲︰喂阿哥,針對番(返)「公民袋」高層好D(齱^!叫人選「超區」又冇乜資源俾(畀)人!而(M)加(家)為大局迫人退選,選舉經費係咪高層吾(唔)願俾(畀),就借陳生之名出黎(薄^撲水咋?

虞瑋倩︰邊個叫佢退選,邊個話respect(尊敬),一人拎一球(100萬元)出薄C

John Tam︰公民黨退選不是為大義,而是沒有自知之明,缺乏協調的結果。要募捐,就向民主黨要求,反正「超區」就是大黨的遊戲,哪有分贓不均後不向始作俑者追討的道理?

Zumi Koo︰有冇搞錯,根本就係選舉舞弊,仲夠膽叫人捐錢?同叫你退選鶩茠鬙D城捸A係度扮窮呃人錢!

資料來源︰facebook 整理︰甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片