logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民圍插 嚴防走數

2016-09-08

Xander Lam:「免供退保」呀,要我供一毫子我都狙擊你呀「小麗老千」!

Calvin Lee:博大家金魚記憶同資料不足。

Ng Mei An:劉小麗一定要為佢言論負責,唔好比(俾)佢走數。

Angus Ho:要發起一人一信運動追數!

Edmund Lai:淘(掏)空香港庫房,債務留給下一代,香港人就是喜歡騙子。

Jann Yu:究竟一個點鴾H,先會令左中右頂級世界仔都不留情面......

Arfa Lai:我覺得扮純潔而機心咁重先係最令我討厭佢既(鵅^原因。

Ws Liu:心腸歹毒的女人扮大愛,睇見就想嘔,小麗老師,係人都要叫你老師,識唔識寫個醜字呀政棍!

Jay Leung:我覺得佢最犀利鵀a方,係由語氣,出選地區,形象,各樣各樣都係為左(驉^利用民眾儱M昧,而令到自己得勢。

Ricky Yip:大家上chung kim wah,鍾劍華教授既(鵅^facebook,睇清楚佢篤爆小麗老師騎瓷]劫)「全民退保」既(鵅^真面目。愈虛偽的人愈靠包裝來掩藏,小麗老師真乃女中岳不群,佩服!

Derek Chiu:又係一個為髐Q幾皮一個月而滿口謊言鴾k政棍......

Siuyee Cheung:亂貼海報又係義工錯,宣傳品又係義工錯!劉小麗團隊既(鵅^人,到底有無尊嚴?

Aragorn Ho:其實,成場選舉最呃人,由頭到尾都賣大話鵅A咁琩潃茬ㄚY教大學......只係一個過到,一個過唔到。

資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片