logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

祥仔咀杏兒 鬍鬚都甩

2016-09-29
■視帝黎耀祥、蕭正楠、劉江、方伊琪、謝雪心等出席myTV SUPER《巾幗梟雄之諜血長天》「解禁饗天下」記者會。■視帝黎耀祥、蕭正楠、劉江、方伊琪、謝雪心等出席myTV SUPER《巾幗梟雄之諜血長天》「解禁饗天下」記者會。

《巾幗3》重生 一刀不剪播出

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎耀祥、蕭正楠(Edwin)、陳自瑤(Yoyo)、謝雪心等昨日出席無釆@集《巾幗梟雄之諜血長天》「解禁饗天下」記者會,獨欠女主角胡杏兒。該劇三年前已拍竣,現終見天日,將於十月一日在myTV SUPER上架,席間並宣佈三十集會一刀不剪播出。台上謝雪心介紹劇中飾演Edwin奶媽,笑指對方飲她奶水長大。司儀蔡康年取笑Edwin說:「我仲以為你飲翠如的!」心姐笑說:「那些大個至飲。」令到Edwin一臉尷尬。

祥仔在劇中飾演游擊隊隊長,祥仔笑言劇中要講很多日文,可以進軍日本。提到有傳該劇因有不少強姦及色情場面而被禁,現時終可三十集一刀不剪播映,祥仔說:「傳言,純粹意識、背景交待,大家明,大家唔係傻,咁耐經驗,點會拍這些出唔到街的畫面,唔通拍來自己睇?」

對於劇集解禁,他謂因劇情牽涉抗日戰爭,又保衛釣魚島,公司都有很多考慮因素,例如時勢、觀眾口味、社會氣氛都要考慮,不是尺度問題,初時更誇張傳剪了十五集,如果真的是豈不是變了鹹戲。由於之前兩輯《巾幗》都有好收視,都希望今輯收視好。祥仔又透露與胡杏兒有咀戲及床戲:「床上戲係我一埥籈魒鉥N走驉A咀戲於南生圍拍,好激,咀到我鬍鬚都甩埋,因為係講生離死別,大家衝破界限比較激。 」

蕭正楠失BB變失常

蕭正楠受訪時就笑說:「一個記招,問埋這些事,令人好不安。」他表示劇中與Yoyo飾演夫婦,但雙方夾不來,之後BB死了後他便失常,連老婆都強姦。他說: 「都擔心Yoyo真老公王浩信睇到會驚,我同浩信都熟至尷尬,唔熟就唔理啦。」問到他可擔心女友黃翠如不喜歡?Edwin表示拍此劇時還未認識對方,大家都是為了件事好:「女方都唔尷尬,我何必尷尬?盡力做好,合埋眼唔理。」他又笑其角色充滿獸性,除了食就是交配,是「逢人姦」,很重口味,除了姦Yoyo外,還有胡杏兒。問到可擔心影響形象?他說:「唔怕,演戲,又唔係真做,尺度有限,以前黃秋生和湯鎮業都強(姦)不少人,我之前都未演過強姦戲,但都唔想再演,因為怕穿崩,拍攝過程仲ЛL個女仔。」他又稱拍畢都要花時間抽離角色。

畏高陳自瑤被吊樹上

陳自瑤在劇中被Edwin強姦,問到她可擔心老公王浩信看到會不喜歡?她說:「冇事,OK,做戲分得好清楚,其實場戲都有些性感,我件旗袍被撕開,沒睇playback,唔知出來效果係點。(唔畀老公睇?)唔會,可能佢話正呢。」她謂除了強姦戲深刻外,另一場被吊在樹上幾個小時的戲分都很深刻,因自己有畏高都有點驚。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片