logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

張繼聰揭兒被診斷患肝鬱

2016-09-29
■張繼聰(右二)手上有傷痕。■張繼聰(右二)手上有傷痕。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)周柏豪、連詩雅(Shiga)、張繼聰、雨僑及林盛斌等,前晚出席電影《西謊極落之來自太空艙的你》煞科宴,柏豪表示將於十月八日參加賽車明星賽,屆時會與郭富城及錢嘉樂、方中信等前輩出賽,感到很興奮。

柏豪表示現已積極練車,亦知賽車有危險性,所以會做足安全措施。他說:「唔係最快等於贏,到終點至係贏,(明星賽同郭富城鬥?)本身唔知有佢,好興奮,好似仲有錢嘉樂同方中信,所以好緊張。」問到他可有載女友遊車河當練車?柏豪說:「唔會,同女友一齊唔可以太快,鶾D路上快係一件危險翵ヾA所以盡量小心,之前單手挼L以為好型,原來最安全係要兩隻手挼L。」至於女友會否擔心他? 他笑說:「冇人擔心我,可能大家對我有信心,反而自己擔心,所以買重保險。」

張繼聰近日忙於拍另一套新戲,前晚趁有空檔趕來活動,提到手上的傷痕,阿聰指剛拍完劈人的戲份。問到他要忙拍戲,豈不是沒有時間陪懷孕的太太謝安琪(Kay)?他表示不用開工便陪太太,又透露太太佗B頭三個月因BB頂住個胃吃不下東西,現時情況已好轉,有時她想食車仔麵,都會由新界駕車去港島過兩條隧道食車仔麵,當作是拍拖,都很開心。相隔近十年再做爸爸,以為第二次沒有那麼感動,但每次看到B女超聲波日漸長大都很感動。

問到兒子可接受到快將有妹妹?阿聰又笑指早前一家人去睇中醫調理身體,醫師指他的兒子有肝鬱,又問他是否有心事?阿聰笑說:「兒子鰜峊爣i天王椅坐髐Q年,佢可能覺得係時候要讓位,所以我成日輔導同開解佢,相信到妹妹出世就會無事。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片