logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:補選衝唔衝? 「熱普城」大包圍

2016-11-17
■黃洋達在facebook風騷稱自己忙於寫政綱。 fb截圖■黃洋達在facebook風騷稱自己忙於寫政綱。 fb截圖

「青症雙邪」游蕙禎同梁頌恆前日俾高院裁定宣誓無效,取消議員資格,邊個最開心?咪就係選舉鶧}同「青症」有仇鵅u熱普城」囉!雖前「普羅政治學苑」「教主」黃毓民口講「哀矜勿喜」,唔會參與補選,但都拋下一句風涼說話,話自己4年前宣誓時玩洁A導致「雙邪」好學唔學,要同佢兩個致歉咁話。而「熱血公民」過氣「頭目」黃洋達就更加明顯,話自己寫緊政綱;「城邦派國師」傻根(陳雲)亦都紮晒馬,話「出盡全力復仇」,但無講明係咪參與補選復仇。有親「青症」KOL(意見領袖)就寸「熱普城」對「雙邪」被DQ(取消資格)有3個取態,好似足球投注咁買晒主、客、和,是但開一瓣都贏。

「教主」稱教壞游梁風涼致歉

黃毓民前晚鶺探偎D路中心做facebook直播,其間車來車往,睇見都覺得危險。佢話「梁游雖然不堪,我卻哀矜勿喜」,唔會因為咁而幸災樂禍,唔會參加補選,「普羅」亦都唔會提名任何人參加補選。佢聲稱事件意味「司法獨立正式宣佈玩完」、「『一國兩制』正式宣佈收皮」,又話現時無論真假,講「港獨」都會有罪。

一輪大義凜然之後,黃毓民話自己一早提醒宣誓唔好玩洁A但係「雙邪」好學唔學,學佢鰜驍}時玩洁A自己要同「雙邪」致歉。不過,黃毓民好似唔係第一個鰜驍}時玩洁A唔畀「雙邪」學「長毛」梁國雄謘H

黃洋達忙寫政綱寸黃台仰

黃洋達前晚則鐪acebook咁講:「各位記者請不要狂打電話蟆搷皒刐儱N向,我正忙於寫政綱。」佢做節目時,更加風騷到咻P「雙邪」友好鵅u本民前」發言人偉哥仰(黃台仰)薨滮禲A稱特區政府唔單上(想)DQ魖潃荂u港獨」派議員,打擊驉u港獨」派,人大釋法民意又無大反彈,最後仲連訟費都贏埋,「今次對政府謠縑A真係無成本,又可以玩洁A點解唔做?」

傻根亦都講「復仇。出盡全力復仇,否則我們陣營無法翻身」,又批鬥一眾「城邦派」反骨仔,話「青症」有躟陪助理同「啦啦隊」係由「城邦派」過底,「一跳船就走上沉船,認真叻仔。」不過,支持者係咁問佢係咪參選,佢都無正面回應。

三個取態 被寸主客和全買

「熱普城」一單浀3個取態,乜咁熟口面鵅H咁似公民黨鵅H親「青症」KOL之一、人稱「黑人」鵅uTakki Ma」就寸道,「『熱普城』有3個取態:主、客、和。『普』是同情,『熱』可能補選,『城』說要復仇。」不過,「熱狗」KOL葉政淳就反駁話,「本青港」(「本民前」、「青症」、港大幫)都買晒主、客、和︰「『青政』放水敗訴、眾籌500萬上訴,『本民前』一個潛水(獨琦)一個食『熱狗』(偉哥仰),港大牲(生)嗌不信香港是法治社會,補選在即,繼續×票。」■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻