logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:獨琦懶理「雙邪」 「傻根」掟西瓜尋人

2016-11-17
■有「熱狗」用陳年舊圖,惡搞「傻根」掟西瓜呼喚獨琦返薄C fb圖片■有「熱狗」用陳年舊圖,惡搞「傻根」掟西瓜呼喚獨琦返薄C fb圖片

「本民前」去鷖銦H自從9月選舉之後,「本民前」發言人獨琦(梁天琦)一直深潛,消失於香港人齔瓥央A一係就去歐洲「旅遊播獨」,一係就鐪acebook出埋齯E唔搭八鮥ost,好似前日佢老友「雙邪」被DQ(取消資格),佢就掛住同佢班師弟妹宣傳,分享鰲鉹j學生會刊物《學苑》鵅u港獨」內容。另一個發言人偉哥仰(黃台仰)鵅u能見度」就好少少,「雙邪」上庭都有旁聽一陣,但前日判決日佢一樣無影,仲因為之前講鬙y「宣誓玩炵L成本」,而俾「熱狗」挖翻出謄@屍。有「熱狗」更用陳年舊圖,惡搞「國師」傻根(陳雲)掟西瓜呼喚獨琦返薄I

發帖「播獨」唔提游梁

獨琦同偉哥仰早前去髐韺Q時同英國,分別出席「藏獨」會議同「香港二次前途」講座,仲同「藏獨」頭目達賴喇嘛見面,不過獨琦鰣輕鵅u戰績」捧蛋,俾人話佢睇住「雙邪」去死。好似獨琦前日鐪acebook出post,寧願分享《學苑》鵅u港獨」內容,都唔肯同「雙邪」背書,引薑j批「熱狗」圍攻。

「Pui Pui」質疑獨琦對唔對得住鷏刐鴽貒槨q佢鶦Z人鼢螫獢A「你9月到M家做過乜?6萬幾票你謘H唔係教主(黃毓民)你×有咁多票?垃圾!」「Kin Wai」就話獨琦個「影武者」梁頌恆被DQ,但佢「仲鰜蚺E唔搭八出status(狀態)。」

偉哥仰鰣輕鉿h少少搞作,除鰴迭u雙邪」上庭之外,更以「個人身份」同「雙邪」去中聯辦反釋法,但最後都係因為唔肯帶頭衝而俾人鬧。佢仲騿u雙邪」玩牁矰憿A講鬙y「無成本,又可以玩洁A點解唔做」,不過M家搞到收唔到科,佢呢句「金句」自然俾人摷出薨滮禲C另外「本民前」魒ぇ嵽u係出聲明,有「熱狗」就建議「本民前」不如改名做「聲明黨」。

惡搞舊圖叫傻根招魂

雖然就薔V天,但西瓜鷅穭W仍然好常見,因為好多「熱狗」都用西瓜圖片尋找獨琦,有人更惡搞早年儱s聞圖片,以掟西瓜者背影同傻根非常相似,叫傻根呼喚獨琦返薄A而傻根無嬲嬲豬到,更話「我堅係做實事,而且腰馬合一」。 ■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻