logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民通緝「本民前」

2016-11-17

Pui Pui:無成本,又可以玩洁A點解唔做?不如改名做「聲明黨」,蟥n「革個命」邁說C垃圾梁天琦,對唔對得住補選投票畀你鶦Z人對你鼢螫獢H你9月到M家做過乜?6萬幾票你謘H唔係教主(黃毓民)你×有咁多票?垃圾!

Kin Wai:其實你(梁天琦)條×樣想點?話晒2月幫你個仆× allin6(呼籲投票予梁天琦)過,M家你件影武者(梁頌恆)畀(俾)人DQ(取消資格)埋,仲鰜蚺E唔搭八出status(狀態)!×你老味!

Chun Man:(梁天琦)死鬙h邊?你個影武者就蟒}產啦,仲唔出薄u時代革命」?難道搵緊Plan C準備補選呀?

Cliff Hou:鰽L睇,「時代革命」鬙慼H

Ben Lei:去「革命」啦,快囓h啦,第一個幫你]收屍。

Richard Yau:仲想等到幾時?無左(驉^「熱血」去打你]去偷光環,就露晒底。

呂岱:點啊「聲明黨」,連搵人出薔媰麉糧ㄤL!梁天琦失蹤咁黃台仰呢?兩個領袖都唔見驉H人]出謗艦識得爬出颶垮m,搵個位畀人影相×叫做留念!喂,你]又話要靠「青政」兩條粉皮幫義士鵅AM家錢都無啦,你籪q士點算啊!

Johnson Chong:Ray Wong(黃台仰)你同「青症」「港大幫」班濕×戇×驉A帶×埋成個香港司法同民主陪葬,我]都未同你]計數,之前××我]係「港豬」,事實就係「本民前」捉魕O幾隻老鼠入米缸。Ray Wong你集會就叫人衝,自己stay safe(注意安全)!麙讋illy Fung(馮敬恩)仲×勁,出個post(帖子)就唔去現場叫人去代佢死,M家要問返我]班「港豬」籌500萬畀你又去做戇×洁I?你]班「本民青」弱智謘H

Janice Fong:先假設「青政」係鬼蟑p,宣誓玩炴N係佢]鴷羺,目的係為「人大釋法開條血路」,唔好講話咩「本土派」,到時漸漸連「泛民」都無得留低,意義不知幾咁重大,而黃台仰直頭係MVP(最有價值球員),Ray囝好波!

Brian Lee:我做人做鼲搨@,都未見過有人搞政治×得過你(黃台仰),好心你戇×無×腦就唔好學人搞政治啦,你仲要以為自己好×醒鶣蚰慘。

資料來源:facebook

整理:鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻