logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】薯片亂抽水 激嬲圍城打工仔

2017-03-21
■薯片回帶講自己訪問天水圍,結果引發網絡罵戰。 fb截圖■薯片回帶講自己訪問天水圍,結果引發網絡罵戰。 fb截圖

特首候選人曾俊華抽水抽茪鶪禲H他日前在出席選舉論壇時,針對另一候選人林鄭月娥未到天水圍「落區」抽水,稱由灣仔到天水圍不過半小時,抹黑林鄭月娥「嫌遠」唔肯出席。不少人對曾俊華半小時可由灣仔到天水圍感到驚奇,質疑「唔超速冇可能做到」。薯粉即時反駁,稱非繁忙時間坐私家車一定做得到。在被批評天水圍居民並非人人有私家車時,有薯粉就聲稱,「香港最有錢既(鵅^係住公屋是常識吧」、「邊個話天水圍基層唔可以隅悚薴u」,真係令鶦Z經常話返工要長途跋涉、希望政府支援鴾悀臛繵羆h打工仔情何以堪。

離地稱灣仔半小時可到

天水圍不同的基層團體都指天水圍規劃有問題,特別是交通唔方便,很多基層打工仔都要長途跋涉到市區返工,仲因此抗議過好多次。不過,曾俊華日前在論壇掛住抽林鄭月娥水,一句「由灣仔到天水圍不過半小時」,就搞筏齯痐H。一直親反對派的設計師陳書就發帖揶揄,「問題:灣仔去天水圍,唔超速半粒鐘得唔得?......我坐私家車日日出入鬙|年,咩時間都試過,大概知車速幾多先做到(明星級司機)。」

他續稱,「我記得有一次(好似係放緊新年假),條友車我我同幾位同事趕返天水圍開會,半個鐘內搞掂,但佢畀(俾)人影鬻眲菕A我]幾個決定夾返錢畀佢。」親激進「反對派」的fb專頁「得罪講句」也發帖稱,「灣仔去天水圍半個鐘?你撘(搭)直升機呀?唔知日日撘(搭)個幾兩個鐘車出出入入既(鵅^天水圍居民睇到有咩感想呢?」

不少薯粉即時爆晒粗圍攻。「Max Jacob Kwan」稱,「香港最有錢既(鵅^係住公屋是常識吧。」「Chan Wai Chun」則聲言:「邊個話天水圍基層唔可以隅悚薴u?」「得罪講句」就還拖,「我而(M)家先知原來天水圍個個都撘(搭)私家車出入咁有米,等我仲誤會左(驉^你地(])添(w)。天水圍簡直係香港既(鵅^沙地阿拉伯,遍地黃金呀∼」

被寸有特權超速唔犯法

不少網民亦抱不平。「KJ Wong」稱,「未到灣仔就仲有機,西隧有(去)中環塞×緊,佢係咪講緊零(凌)晨兩點。」「陳四」揶揄道,「曾俊華講咩都係謚桭翰T華就算超速都唔係犯罪!」「Tim Wong」也寸道,「超速同民主邊樣重要孎r?唔好矯枉過正啦做人!」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻