logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】訟黨黨慶請林鄭 鴿黨幫口俾人噬

2017-05-15
■林鄭月娥早前出席公民黨黨慶。 資料圖片■林鄭月娥早前出席公民黨黨慶。 資料圖片

有人覺得香港社會撕裂好難去修補,艭☆亶ㄜ曮Y無道理鵅A起碼反對派入面都仲會因小小事而你鬧我、我插你。好似公民黨(訟黨)上星期黨慶,請鷟嬼|鶧}俾佢]鬧到九彩麰唹纀S首林鄭月娥坐主家席,唔少當晚在場同唔在場鴾H眼都凸埋,覺得訟黨轉捔鈺o好核突、將之前鴾齒印忘得一乾二淨咁話,一講就講到M家。民主黨(鴿黨)副主席羅健熙鐪acebook幫訟黨口,話同「世仇」坐低食飯無乜問題,但又好風涼咁話好彩鴿黨黨慶鶹嬼|之前進行,「免卻了不少煩惱」,即刻就俾「本土派」噬,好似係沙田區議員陳國強同中大學生會前會長周X峰。訟黨深水鶧狦陪伍月蘭更加踢爆,鬧佢]黻鬫釭壎螺s同「人民力量」中人之外,仲有「工黨」呢個主流反對派同路人。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

羅健熙前晚鐪acebook出帖,話同「世仇」坐低食飯其實無乜問題,引用髐G戰時麰^國首相邱吉爾鵀W句「Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen(站起來說話要有勇氣;坐低聆聽也需要勇氣)」,仲話自己好怕齯H有理無理講唔夠幾句就話人「通敵」、「通匪」。雖然佢先旨聲明「別人政黨的事不好說」,但盲鼣睇得出佢講緊訟黨請林太單炾捸I

羅健熙陳國強撻茪炭

佢又話鴿黨黨慶鶹嬼|之前進行,「免卻了不少煩惱」,仲孔明上身(事後鶧式^咁講,林太當日都有去佢]黨慶,但只係去酒會而無食飯,「若她來食飯,我們也會安排她坐上主家席,曾俊華、胡國興亦然。」

見羅健熙講邱吉爾講得咁過癮,陳國強就問佢如果二戰時期邱吉爾同希特勒飲酒,前線戰士會點諗,不過羅健熙開鷙蕪史呢個頭,竟然咁樣回陳國強:「請林鄭去參加一個黨慶,用到二戰打仗死幾千萬人薑騄...... 真勁。」佢仲同陳國強講,如果咁唔滿意當局,「咁你仲封齯H工(沙田區議員薪津)?」

陳國強即刻俾羅健熙撻驉A大鬧對方「廢柴」,話自己齯H工已經捐晒出薄A而羅健熙就封從商麰I景窒佢:「咁睇褶Q透過選區議會贏埋選委議席鴾H,大家要有灡a底以便捐出齯H工,唔係唔好做喇。」陳國強亦都不甘示弱,寸收驉u肥佬黎」(黎智英)唔少錢鴷薔D黨:「最有家底就是你班友啦!」

周X峰亦都踩場抽水,話「民主黨賣香港」,但佢好似唔記得自己都身有屎,鬗妨e中大學生報換莊期間偏幫其中一支莊,而鶪銌囓簻ㄓH做對家莊員搵黑材料,難怪「Tin Fong Chak」就寸佢:「快齯S安插龠▼狺J民主黨。」

訟黨成員鬧爆「熱狗」式炒作

雖然訟黨大佬冷處理呢單洁A但班細麰琱H鬧鬧齔L火就奇。伍月蘭前晚鐪acebook呻苦水,話如果「基本禮貌」都當作「埋堆」、「賣港」而大肆炒作,「那些人和『熱狗』也沒大分別」,之後仲抵唔住頸玩踢爆:「連工黨某些人都學埋『熱狗』的行事模式。」

至於工黨副主席鄭司律亦都唔妥訟黨做法,話訟黨咁樣無助改變社會、自損黨格信諾,仲不斷數臭林太同特區政府。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻