logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

梁游送「同路人」上路 「今朝君體也相同」

2017-07-16

香港文匯報訊(記者 羅旦)羅冠聰、劉小麗、姚松炎、梁國雄被DQ,激進「本土派」的主腦就借機抽水。「本土民主前線」發言人黃台仰發帖為「瀆誓四丑」抱不平,「青症雙邪」的游蕙禎及梁頌恆更出席了前晚的「反DQ」集會。不過,傳統反對派批評「本民青政狗」是釋法的始作俑者,無資格出聲。激進「本土派」的支持者反唇相譏,指傳統反對派在梁游被DQ時未有「全力護航」,是次4人被DQ是「今朝君體也相同」。

偉哥仰「抽茪鶪禲v 網民回帶「玩牮蛂v

黃台仰(偉哥仰)在法院裁決後在fb發帖抽水,聲稱「起(騿^『港共政權』眼中,有18萬幾香港選民係唔配擁有代議士」。不過,網民「James Au」就回帶指,最初有人質疑「青症雙邪」在立法會議員宣誓儀式上玩炷氶A黃台仰就發帖稱「無成本,又可以玩野(洁^,點解唔做?」「Poki Chan」也揶揄,「到底當初係邊個叫梁游玩野(洁^,今日被dq果(鶠^四個真係多謝佢火燒連環船。」

「本民前」支持者「Marker Wong」就認為「又係熱狗搞事」,反唇相譏道:「下一個(被DQ者)咪你既(鵅^主席鄭松泰囉到而(M)家都要抽水。」「Marco Chan」就揶揄:「『本民青獨』,而(M)家係咪由『時代革命』,轉玩哈佛的士革命?......夠唔夠錢幫領袖出的士錢啊?領袖去哈佛讀書都要錢,仲唔快躟w錢畀佢?」「Samuel Sum」也稱:「最反智的政棍,監就卒仔坐,偶像(指『本民前』另一發言人梁天琦)去哈佛。」

「青症雙邪」出席了前晚集會,梁頌恆在其fb發相打卡,同屬「獨派」的「東九龍關注組」陳澤滔就慌死人唔知游蕙禎在場,發佈了她的一張「背影」證明她有出現撐「瀆誓四丑」。親「熱狗」的fb專頁「學民苦主大聯盟」就發帖,「×你啦梁頌恆出來抽水,唔係多得你同游蕙禎而(M)家會搞成咁?」「Ivy SY Chan」也稱:「唔係游梁二人,那(哪)有咁多事,分明係鬼啦,仲出謠翮歇D說話。」

「本民青」揶揄4丑「自己薄v

有「本民青政狗」則稱,當初其他反對派對激進「本土派」被DQ「袖手旁觀」,今次4人被DQ也「自己薄v。「Codev Alex」稱:「梁天琦被指『不真心』擁護基本法而被DQ,問題比而(M)家 4個(以及之前兩個)更嚴重好多!但你地(])班人有咩回應?」

「Eric Yip」就以其他反對派批評梁游的說法來揶揄「瀆誓四丑」,「講真,全港大部分市民都知道你地(])既(鵅^立場係乜,乖乖地宣誓,入到去先慢慢玩唔得既(鵅^?係要做D(齱^野(洁^比(畀)位人入,好喇,而(M)家乜都冇喇,你地(])對唔對得住支持你地(])既(鵅^市民呀?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻