logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:爆胡志偉認衰垮m 慢咇U團結實篤灰

2017-07-23
■有人公開爆料話民主黨向其他反對派道歉。 fb截圖■有人公開爆料話民主黨向其他反對派道歉。 fb截圖

民主黨立法會議員黃碧雲,在周三最後一次財務委員會上,提出縮短表決響鐘時間以確保36億元新增教育資源獲得通過,事後被其他反對派中人指責。有網台爆料,民主黨主席胡志偉在前日的反對派會議中為此道歉,而「人民力量」議員陳志全(慢咇)就「證實」有關說法。民主黨副主席羅健熙發帖慨嘆,「大家講團結講信任,轉個頭又將內部事咱X去同記者講要咩擎龤]彩),呢個圈真的令人無言。唉......」

所謂「利之所在」,激進反對派在多次立法會選舉期間一直靠追擊傳統反對派搶票,到選後大家為「壯大議會力量」而扮團結。不過,呢瓥ㄚY表面隉A特別係補選近了,激進派自然唔會同傳統派客氣。黃碧雲為免得罪自己取向比較保守的支持者,遂在周三財委會決定唔鬥氣,仲罕有「做好事」提出縮短響鐘時間,讓36億元新增教育撥款,及3間醫院重建、擴建的工程撥款通過,就成為眾矢之的。

李慧玲吹風 「陳朋友」「證實」

不過,黃碧雲其後就成為激進反對派及其支持者追擊的目標,話佢「跪低」、「破壞團結」喎。黃碧雲同佢所屬鴷薔D黨之前都在fb發帖辯護今次決定,但其後鬧聲未止,就刪post諗住丟淡件事。網台節目主持人李慧玲前晚更在其節目爆料,話胡志偉前日在「民主派會議」上,就黃碧雲在財委會的所為道歉。

陳志全則在節目上「證實」該說法,更踩多民主黨一腳,話佢]當初同意只係通過教育撥款,係「同意打這場仗」,即不處理其後的議程,但黃碧雲之後再提出縮短表決響鐘時間,「有齯H覺得其實係『兵變』。」

有傳媒就致電胡志偉查詢,對方就連續三次表示「我無牉犮R」後掛斷電話。

閉門料傳通街 網民:全部係鬼

所謂「你的朋友就是你」,出口「證實」的陳志全,其實係咪就係爆料人,可謂「相當有嫌疑」。羅健熙事後在fb發帖指:「大家講團結講信任,轉個頭又將內部事咱X去同記者講要咩擎龤]彩),呢個圈真的令人無言。唉......」

一直支持通過撥款的教協總幹事馮家強也發帖道:「幾個鐘前,就有一位不在會場的『自決派』成員拿『胡志偉已道歉』來跟我對質,說黃碧雲做錯了。我都唔知。一場閉門會議的內容為何這位外圍人士會知?」

網民「佘雲楚」就慨嘆:「太多人不守會議保密協定,仲講乜洃螂q同道德?......把口就講民主,個八一(意思)就係:『你係民、我係主!』」「Siegfried Lee」也稱:「講過啦,有班人眼中『團結』既(鵅^定義係聽佢地(])說話做嘛,咁你一開波已經唔聽話就梗係唔團結架(謘^啦。......拿我唔係話邊個係鬼,但其實你呢個行頭其實有幾多人唔係咁?」

「Terry Leung」就一語道破:「人係自私既(鵅^。當自身利益被影響當然就犧牲他人保住自己啦!」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻