logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「在囚基金」圍威喂 「獨派」「本土」嬲嬲豬

2017-09-05
■的士梁明顯對有關籌款冇自己份感到不滿。梁頌恆fb截圖■的士梁明顯對有關籌款冇自己份感到不滿。梁頌恆fb截圖

利字當頭,反對派最叻就反目成仇。從來鷇Е峇牊麍ㄓ艉J面,只有佢]先叫做「抗爭者」,「本土派」、「獨派」矕N遊行籌款時都可以利用一下鵅C話說噚日傳統反對派成立鱄荂u在囚抗爭者支援基金」,講到明係支援「13+3」,即係反東北衝擊案13個人同衝擊政總東翼前地鵅u雙學三恥」。唔少激進「本土派」、「獨派」支持者都跳出謙x爆傳統反對派,怒斥︰「『守護公義基金』只守護DQ4(瀆誓四丑),(『青症雙邪』)梁游被『褫奪』議席,唔通就係公義?『在囚抗爭者支援基金』只支援『13+3』,旺角『警民衝突』坐緊鶦Z,唔通就唔係『在囚』?定唔係『抗爭者』?改個咁鵀W,會唔會覺得面紅?」不過,亦有傳統反對派支持者直斥,「獨派」等人根本係「民主敵人」。哦,原來係咁。

傳統反對派噚日成立「在囚抗爭者支援基金」,話要支援「13+3」,話因為呢班「抗爭者」因為「牢獄招致的生活困難和訴訟費」,所以要「履行公民社會對抗爭者的責任」。「基金」由公民黨元老吳靄儀、已經離開髐j學鼣寶強同杜耀明,仲有歌手何韻詩做信託人,聲稱不隸屬任何團體或政黨喎。

佢]話,要為「13+3」籌400萬蚊,每月就向佢]每人放1萬蚊「支援金」,仲有日常探訪在囚申請人鵅u支援費用」、相關訴訟而引致的開支或法援「分擔費」等等。佢]仲話,上月20日所謂「大團結」遊行所籌到253萬元已經全數撥捐鬙h呢個「基金」。不過當日遊行吹到「大團結」咁,有齯H係想捐畀「旺暴」中人鍐{。吳靄儀就聲稱,捐款者係「諗住呢16人鵅v,真係唔知點解佢會知人]諗乜啦。

「的士梁」畀嬲:唔知講咩好

不過,明顯「青症雙邪」之一鵅]的士梁)梁頌恆已經唔係咁諗,鐪b分享髐W述個「會唔會覺得面紅?」post,直言自己「唔知講咩好......」仲畀鱄适苭H示不滿。激進「本土派」、「獨派」支持者亦留言鬧爆。「Kwokchun Cheng」就騿u基金」facebook專頁到留言話︰「咁就咪×講咩大團結叫人出褸C行啦,籌錢之前唔×講定剩係支援『13+3』,×你老×!」「Andy Fung」亦表示︰「吹雞就話不分黨派,支援就剩係幫自己友。你]係得鵅C」「Lui Tiffany Siu Wah」 亦話︰「呢班人真係好×街。你就抗爭者,人地(])就唔係。你就DQ(被取消資格),人地(])就乜Q都唔係。又要改個咁鵀W,shame(醜)唔shame(醜)謅j佬。」

「本土派」:一毫子都唔應捐

「Sword Lam」亦話︰「想『本土派』放低意識形態分歧,同你地(])合作,去到搞支援時就將人地(])isolate(孤立)在外,係咩玩法?我可以好肯定咁話你地(])聽,『泛民』自己一日唔放低分歧,就唔使旨意人地(])『不分黨派』咁幫你。我亦都會告知身邊所有人,呢個『基金』只係『泛民』圍威喂,一毫子都唔應該捐,日後補選寧投白票。」「Sam Cheung」更激動話︰「你地(])唔鐘(鍾)意依(M)班人啊?『泛民』同政府聯手拉曬(晒)佢地,你地(])以後自己抗爭。」

咁其實網路世界上又唔止「本土派」、「獨派」識鬧人鵅A傳統反對派都有唔錯鴾狨謘C「Alex Leung」就鬧爆佢]乞兒︰「戇××,『港獨派』最憎左膠,而(M)家向左膠乞錢?你地(])唔×識自己籌旗咩?」「車臣」就話︰「仲未醒?醒未?呢D(齱^(『旺暴』分子)係『民主敵人』黎(薄^。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻