logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】建制派批「安家費」鼓勵暴力

2017-09-05

呢個「在囚抗爭者支援基金」,令反對派內訌互相指罵之餘,亦招來建制派網民嚚頨疆P憂慮,認為可能係反對派洗「黑金」儱s手段,亦有人擔心呢筆「安家費」會變相鼓勵年輕人去犯法,直言︰「班人咁做等如話年輕人暴力之後出事有補貼。」不過,亦有網民直言反對派成日講完就走數,留言話「講就每人一萬(元),但是否篤數就要遲些問下其他人才知真假」。

反對派郁下就眾籌要社會支持自己麰p劃同行動,但往往最後都賬目不明,雖然今次個「基金」一如既往話有核數師核數,但亦有人擔心當中嚙銀會有問題。「Ernest Wong」就話︰「都係搵個理由洗(使)黑金姐(隉^,你估真係咁多人捐咩,下下二三百萬,一年最小(少)十幾二十單呢灡蓬琚A佢班支持者真有米!」「Tashi Ngawang」就話︰「早就話架(謘^喇,冇番(返)咁上下安家費會坐得咁爽及令父母驕傲咩?大家所知鴷u係抬(^)面鶪痐痋A抬(^)下劘瞼至肥!」

「學生收一萬,三妖收十萬?」

「Chi So Yuen」亦揶揄坐監有月薪話︰「現在連坐牢也是工作,利(厲)害。」「Maggie Tam」就譏諷︰「無錢點駛(使)得鬼推磨魽H」「Meli Bell」就開始計數︰「學生都收一萬,三妖到時起(豈)不是要收十萬安家費?!」

亦有人批評咁樣變相鼓勵年輕人犯法坐監。「Wai Cheung HO」就話︰「班人咁做等如話年青(輕)人暴力之後出事有補貼。」「Chung Keung Au」亦謂︰「班廢青知道坐監個個月有一皮洐茩茬ㄚi武上身,呢鑊發達咯。」「Yeung Judy」亦話︰「咁都得?咁坐耐瓥ㄜ攭喇,最難得有班懵炳肯捐錢俾(畀)人坐監!」

「Ben Wong」就認為要放長雙眼睇下佢]會唔會走數︰「講就每人一萬(元),但是否督(篤)數就要遲些問下其他人才知真假。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻