logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「圓咕碌」代找藉口:市民要發洩

2017-09-11
■黃于喬的網上直播及在fb的帖文。網上截圖■黃于喬的網上直播及在fb的帖文。網上截圖

中文大學專出「獨」人?中文大學前學生會幹事會常務幹事、網名「圓咕碌」的黃于喬近日發帖,聲稱反對派中人對教育局副局長蔡若蓮喪子一事發表冷血言論,係因為「面對教育局政策殘害下一代,市民係咩都做唔到,先淪落到要借『副局長喪子』呢個機會發洩」喎。

曾經話自己想教書龠壑_喬,鐪b發帖時,將自殺這個複雜的問題歸咎鶶璊@原因上:總之係制度、甚至完全係一個官員嚙龤A「當官翵掩G無能、教育制度黿捙a,鰫O幾年已經逼死左(驉^幾十個教師及學生」,又聲言「針對一個害人不淺、有權有勢鴭x員,社會上又會突然多左(驉^咁多『道德』人士?......面對教育局政策殘害下一代,市民係咩都做唔到,先淪落到要借『副局長喪子』呢個機會發洩。」

稱除衫煽打 宅男「流鼻血」

黃于喬鰝蝦膜糷J面已經茼矰p背心再加少少高炒,成個心口擺埋上^同大家講睇法,已經令到有瓥瞼洏J心花怒放,佢魒末籵銇‘禰H自己落樓除衫為例,去解釋點解「港獨」標語唔會煽動「港獨行為」。佢話就問:「如果我依(M)家落樓下除衫,齯H可能覺得我咁乞人憎,然後過薔揮琚A咁我算唔算『煽動』齯H打我呢?」咁......即係點?不過唔理係點,有羉竷薑w經自顧不暇。「Wilson Lau」留言話︰ 「請問你]有冇紙巾呀?我流緊鼻血呀!」「Ah Wai」亦話︰「一時分心,聽聽下竟然硬驉C」唔知「圓咕碌」之後會唔會又投訴俾人性騷擾啦。

不過,亦有網民不滿佢咁樣做直播法。「Alfred Mills」就話︰「唔係咩都要擺上^面講既(鵅^......」Samual Fu」就留言挑機:「人人都要為自己言論而負責,嘲諷幸災樂禍死者本來就唔符合社會道德標準,當然唔只係呢個社會先有呢個準則。」然後,佢又反駁「圓咕碌」鵅u煽動論」話︰「根據字典,煽動意思即係指慫恿、鼓動人做壞事。所以你舉例係正確,真係煽動,煽動唔係睇結果,當然法律列明埋用文字宣揚『港獨』結果。宣揚『港獨』係絕對犯法。......距(佢)已經清楚列名(明)煽動既(鵅^結果,就係引起憎恨中央政府,或對其叛離,而事實上係中大學生會已經表明支持『港毒(獨)』,憎恨中央政府。」

「圓咕碌」又鬘t一個post度話:「世上沒有無緣無故的恨,兩名學生以及部分市民之所以幸災樂禍,完全只會係因為蔡若蓮惡名昭彰、制定各種殺子教育政策,沒有盡忠職守,而導致天怒人怨。蔡高官得不到市民鵀P情,問題只係出於佢自己身上,而非受盡壓迫也僅僅能夠藉機幸災樂禍鴾p市民。一面倒清算發洩情緒鴾p市民,簡直係令人髮指,唔知仲以為呢度係比(俾)不文明鼤臚T世界極權政府所統治。」

其實,「圓咕碌」講唔講得出蔡若蓮做過咩咁可惡呢。按佢幭瓡銵A佢以前俾「熱狗」圍攻同埋被麻甩佬騷擾等,係咪都係佢黻暋D呢?「世上沒有無緣無故的恨」喎。■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻