logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

吳若希榮升何師奶

2017-10-11
■吳若希終於同Alex正式簽字結婚。■吳若希終於同Alex正式簽字結婚。

香港文匯報訊 恭喜!恭喜!吳若希(Jinny)於昨日10月10日同男友Alex正式簽字結婚,Jinny之後於ig晒相,留言話:「10月10日,好日,簽個字,請叫我何師奶∼今日我倆一切從簡在唱片公司,在律師同老闆Herman及一些好友見証(證)下,與Alex正式結婚∼希望大家可以祝福我倆,像結婚誓詞一樣愛護及包容大家,令這段婚姻得到真正的美滿。」恭喜晒!

Jinny接受訪問笑言沒有咩感動,雙方在歡樂之中簽字,沒有蝦碌洁A係嫌張牳g得唔夠詳細,沒講蠵邊個管。今次Jinny選擇鰤菑糷膝q度簽,係因為人生大事都鰫O度做!她們還找了老闆何哲圖做見證人,何哲圖表示有嫁女的感覺。

問到點解揀10月10日,Jinny話:「冇特別meaning,搵人擇髐憿A同埋覺得10月10日好十全十美!」再問佢Alex有冇求婚?Jinny話:「冇,冇都冇所謂,但有就更加好囉!(點解唔帶埋個女來?)有諗過,但今次留在香港時間長,但唔想囡囡辛苦,所以沒帶到來。」講到會唔會擺酒,Jinny就話怕麻煩所以唔會大搞,佢話:「屋企人都好開通,會於外地行禮。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻