logo 首頁 > 文匯報 > 置業安居 > 正文

【設計碰撞】瓶裝乾花增戶主味道

2017-10-13
■小朋友房間走粉色系,兩張睡床設置於一個大地台上,方便小朋友日後長大時可以擺放雜物。■小朋友房間走粉色系,兩張睡床設置於一個大地台上,方便小朋友日後長大時可以擺放雜物。

其他配飾細節亦非常講究,Alick舉例:「我]鷇瘋U劗銎瓥z明容器,因為知道戶主鍾意乾花。你諗下如果你唔幫佢襯埋,佢自己買個唔靚的花瓶返薄A就會破壞驉]整體設計)。佢]之後會自己不斷更新乾花的種類,變魖C次重新裝滿就會有另一種顏色或分別,又會加少少自己的味道入去,碰撞出其他感覺出薄A於是長期有一種新的設計感。」

小孩房兔子燈飾顯童趣

小朋友房間的設計上亦花上不少工夫,由於是兩名女兒,單位走粉色系,兩張睡床設置於一個大地台上,方便小朋友日後長大時可以擺放雜物。天花特別加入兔子形狀燈飾,入門處的天花另有一朵雲狀燈飾,讓房間更顯童趣。最特別是房間內一面特地訂做的牆身,原來嵌入牆上的木棍是能夠靈活移動,除可以掛一些輕便物件或擺設飾物,小朋友亦能發揮創意,將棍子互相調動來增加玩味。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻