logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

太陽澳門騷 隊友掛嘴邊

2017-10-23
■太陽深情獻唱。■太陽深情獻唱。

一家三口捧場 溫碧霞趁機放閃

香港文匯報訊(記者 植毅儀 澳門直擊)韓國組合BIGBANG成員太陽前晚於澳門舉行《TAEYANG 2017 WORLD TOUR [WHITE NIGHT]》世界巡演澳門站。太陽在演唱會上大唱BIGBANG的歌,更表示想起隊友。溫碧霞前晚偕老公、囝囝捧場,問她覺得老公還是太陽靚仔?她即晒恩愛表示老公靚仔過太陽。

太陽澳門騷前晚吸引了溫碧霞(Irene)跟老公何祖光及養子何國倫齊齊到場睇騷,今次更是Irene跟老公復合後首次現身公開場合。二人拍拖睇騷,不過老公可能怕醜,不肯停留合照。囝囝孖住媽媽睇騷十分興奮,不單幫媽媽垂},又於鏡頭前溫馨互錫。問到今次與父母一齊來睇騷,囝囝搶咪激動地表示:「同父母一齊玩,當然開心啦!」

問到溫碧霞最鍾意BIGBANG哪位成員?Irene說:「個個都鍾意,鍾意睇籪齠R同演出,平時都鍾意聽K-POP。」問她覺得老公還是太陽靚仔?Irene隔空晒恩愛表示老公靚仔過太陽。提到之前跟老公的感情問題,Irene回應謂:「關係比之前好驉C已經過鬙h的事就唔再講。」Irene之後大爆囝囝更帶女朋友仔來澳門一同睇騷。

講廣東話U粉絲

至於太陽前晚8時23分正式登場。他先以人氣歌《Ringa Linga》打頭陣,大叫:「Long time no see, Macau!」成功炒熱氣氛。而他唱《Body》時又跟女舞蹈員大跳辣身舞,引來尖叫連場。而他唱完《Wedding Dress》後,以英文及廣東話說:「Hello Everyone!你好!」向粉絲問好,之後他繼續用英文感謝粉絲來看他的演出,笑言第一次去澳門就是參與BIGBANG的演唱會,表示:「好開心再次見到大家,大家有冇掛住我?」並笑言希望沒有人未聽過他的新碟。

其後太陽換上透視裝繼續勁歌熱舞,唱到《I Need A Girl》時更叫粉絲一起唱,他又驚喜自彈自唱BIGBANG歌曲《Last Dance》,之後他說:「多謝澳門!大家玩得開心嗎?每次唱BIGBANG的歌就會諗起隊友,我人生所有最開心的時刻都是與隊友一起,我們亦一起共度了10年,好多謝粉絲一直都站在我們的身邊,多謝晒!我愛你]!我不會忘記今晚。」

太陽安哥時表演了《Break Down》、《Good Boy》等歌曲,其間他將毛巾拋落台,之後表演BIGBANG的《BANG BANG BANG》及《Fantastic Baby》,令現場氣氛高漲,最後以人氣歌曲《Eyes, Nose, Lips》為演唱會畫上句號。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻