logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

C AllStar休團 Sammi送祝福

2017-10-23
■Sammi(中)擔任C AllStar演唱會尾場嘉賓。■Sammi(中)擔任C AllStar演唱會尾場嘉賓。

香港文匯報訊 組合C AllStar前晚假紅館舉行尾場演唱會,鄭秀文(Sammi)擔任嘉賓,並一起合唱。

之後,Sammi坦言知道成員On仔操成六螂’晼A她想要來「抽水」,隨後就一手摸落On仔的腹肌,摸到後便激動說:「嘩!好硬呀,你齛媯w係非一般齔w,好似石頭咁,你操到六粒石好勁,我曮Y朱古力。」Sammi更興奮到拉起On仔件衫話想睇腹肌。釗峰大膽笑問:「呢個On仔,對比你屋企個安哥邊個勁齱H」Sammi聞言笑說:「你真係大膽呀!」

談到C AllStar在今次紅館騷後便休團,Sammi好奇問:「咩係休團?休妻同休息我都知道。」釗峰解釋說:「經過今晚之後,我]暫停4個一齊做音樂,唔係團體形式做。」Sammi大嘆C AllStar此舉很不容易,需很大勇氣,並向他們送上祝福。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻