logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

張達明反駁「執法難」:巿民可協助

2017-11-12

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)反對派用各種理由去阻撓國歌法本地立法,其中一個理由是聲稱「執法困難」。親反對派的香港大學法律學院首席講師張達明,在接受傳媒訪問時突大唱反調,指巿民可以協助執法,故執法不會有困難。

張達明在接受now新聞台訪問時表示:「如果係有實際上需要,即係話防止(侮辱國旗)個人走黈伬唌A鶭給謋薇鴗妨e,......普通市民也好,或者係場地管理人員也好,就算你冇額外法律授權都好,佢都一樣可以行使一個有限度鴭諿溫v,咁當然之後都應該交返畀警方處理囉。」

針對故意辱國歌 無「灰色地帶」

就其他反對派中人聲稱國歌法落實本地立法後,市民在過馬路途上碰上奏國歌都要「肅立」,張達明直言:「佢(國歌法)係需要你係故意鵀甈陛A同埋故意侮辱國歌鵀甈陛A就唔係講緊當播國歌時,如果唔記得起立會點樣,行行儭繻藒M間有國歌時唔停低又點樣呢,咁就唔會出現齛鵀レ潀a帶。」

他相信,國歌法在本地立法時,特區政府會參考國旗及國徽法,部分涉及意識形態的條文如要弘揚愛國主義和踐行社會主義等不會寫入本地法律內,市民目前毋須過分憂慮。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻