logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

譚炳文指囡囡歌喉唔好

2018-01-04
■譚炳文與女兒譚淑瑩首次同台演唱。■譚炳文與女兒譚淑瑩首次同台演唱。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)寶珮如(Baby)、邵音音、譚炳文與女兒譚淑瑩等,前晚於旺角為《音樂過來人演唱會》,任演出嘉賓,Baby表示很多人都不知她是歌手出身,現時她除會專注唱歌,亦會拍電影,但因多年前撞車毀容,難以拍電視。

Baby指老公一直好支持她的工作,而她亦有做好師奶職責。今年3月Baby與老公結婚7年,她自爆因大家在領養小朋友上有少少意見分歧,都擔心有七年之癢。

譚炳文與女兒譚淑瑩首度父女檔同台合唱《分飛燕》,對於女兒的歌喉,他坦白說:「梗係唔係咁好,但佢鍾意就畀佢玩,(唔享受同女兒同台?)唔係,一人唱一句都係交差,(有冇教女兒唱歌?)自己人教唔到, 唱開粵曲,現在又想唱黈犮N曲,(女兒鍾意唱歌是受你影響?)唔知,其實我唔鍾意佢做呢行,呢行好艱辛,我捱過,唔得就唔三唔四,佢讀咁多書,呢行玩鼢N好,要講運,有運唔叻都好。」

邵音音當晚獻唱四首歌,她又稱特別選唱《郊道》緬懷已故女星秦萍。問到家人可擔心她太過操勞?她說:「屋企人梗係希望我日日鰜蛂A但我覺得我人生唔係咁,明知道會有終結鴾@日,要做自己想做翵ヾA咁樣比較有意義。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻