logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】手傷忽然「能屈能伸」 張秀賢「遇襲」疑造假

2018-01-15
■神駒用圖概括張秀賢的「極速康復」過程。fb圖片■神駒用圖概括張秀賢的「極速康復」過程。fb圖片

有份落場玩反對派「初選」嚝Щp前常委張秀賢,早幾日報稱俾人襲擊,不過唔使兩日,原本唔可以屈曲鴷k手,就俾網民發現已經完全康復,仲可以落力派傳單添(w)。成班村民就繼續質疑,張秀賢「遇襲」似乎真係自導自演啦。

早前有網媒踢爆張秀賢俾人跟蹤鶧},竟然有大街唔行行巷仔,被稱為施襲者鶢潃茖k人本來施施然咁行,無幾步之後就好似聽到導演嗌「Action」咁急步跑,就令到成件事撲朔迷離苤C

首日未能屈曲 次日未能伸直

「無敵神駒」仇思達噚日就整鰼i圖,概括張秀賢報稱遇襲之後龠侀捰P康復進度,例如報稱遇襲當日就係「右手未能屈曲」,第二日上庭鶧}就變做「右手未能伸直」,第三日開街站鶧}更加「完全康復」,伸盡晒隻右手咁手指指!神駒仲特登tag(標籤)埋張秀賢,話佢「傷勢嚴重」,請大家「為佢祈禱」喎。

神駒班「益友」當然唔會放過張秀賢啦,「KH Wong」就覺得佢一係用鷩s珠許願,一係就食鬙P豆。有矕N一口咬定佢係做戲,「Sumwunn Speshal」鬧爆佢未做議員先做政棍,「陳秀珠」就「讚」成套劇情耐人尋味、引人入勝,仲以為係以前撈編劇鵅u熱狗」過氣「首領」狗達(黃洋達)寫鵅C「Bean Y C Ho」就繼續玩膠,祝佢吉人天相,「早日脫離危險期。」

體會到「人間有愛」之後,張秀賢亦都鰩姥s個帖文度留言:「多謝關心!」唔知呢幾粒字係咪用右手打呢? ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻