logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民鬧爆學生會丟架

2018-01-21

Herman Fong:又係一個言論自由被濫用既(鵅^例子,您對個marking scheme有意見,可以在一個公平公開既(鵅^情況下,要校方或者科主任交代,甚至乎要提高透明度。乜您讀得大學一定要俾您grad架(謘^?您估浸大係野雞大學?

Stephen Wong:又踩場,又話叫個話事人出黎(薄^,唔講以為你地(])係黑社會,點知原來係學生會。

Gary Chan:蠷ル肏Y咪以為自己好型?陳浩南?以為有所謂「訴求」就點樣都得?有冇諗過自己的所為(謂)訴求合唔合理?有冇諗過自己爭取所謂訴求的方法洽(恰)唔洽(恰)當?請不要再丟自己的架,丟香港人的架。

Albert Kwok:成班垃圾學生,普通話又唔識,英文又講得唔順,點畢業呀?

Chan Sum:浸大學生,不如科科都唔使考啦,直上畢業咪得囉,玩漦鴾鬙嚏納稅人錢,攪(搞)鵅u港獨」,幾好 !

整理:香港文匯報記者 高鈺

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻