logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

自言性格粗魯兼麻甩 江嘉敏否認私訊撩王浩信

2018-01-25
■新鴻基地產代理租務部總經理鍾秀蓮聯同江嘉敏、許廷鏗、單文柔、金善美、胡淑筠及楊小龍等出席東港城活動。■新鴻基地產代理租務部總經理鍾秀蓮聯同江嘉敏、許廷鏗、單文柔、金善美、胡淑筠及楊小龍等出席東港城活動。

香港文匯報訊(記者 植毅儀)「宅男女神」江嘉敏(Kaman)、許廷鏗、單文柔昨出席「東港城ART DE FLEUR韓式唧花藝術展」,同場還有新鴻基地產代理租務部總經理鍾秀蓮,韓國首席唧花藝術大師金善美、香港大師級唧花藝術家Lyon胡淑筠、香港蘭花大王千葉園始創人楊小龍等。對於主動撩男演員兼暗交人夫王浩信,江嘉敏表示沒看報道,但強調私下沒找王浩信。

江嘉敏、許廷鏗和單文柔出席東港城活動,各人跟大師學習韓式唧花Cupcake秘技。江嘉敏接受訪問時被問到可曾試過整蛋糕給男友?她說:「冇男友,你們(記者)有冇好介紹?(早前鰣^國拍劇時主動撩男演員兼暗交人夫王浩信?),我冇睇報道,套劇要打,唔郁手郁腳可以做釂A?(有傳鶺艇~?)係?可能我比較活潑,比較粗魯同男仔頭,可能大家見到鼢N係粗魯麰坐潃孛},比較麻甩少少。(大家都當你係女仔?)呢個問題問得好好,我諗我形象似女仔,但性格就比較男仔頭,爽朗些。」

有「零食供應商」稱號

問到會否避忌?Kaman表示自己已經盡量收斂,不好太粗魯。對於指她經常買咖啡給王浩信,更人前扮唔熟,但人後就經常傳短訊,Kaman表示自己是不喝咖啡的,既然不喝咖啡那為何要買咖啡給人喝?她續說:「鬗驤鶠A自己有個稱號就係零食供應商。同埋監製先讚,工作時唔用電話,佢有時send message畀我但自己睇唔到,收髐u先覆佢,拍緊劇的時候費事分心同影響情緒,工作時候都好少用電話。」

談到跟人夫傳緋聞可會不開心?Kaman指自己跟女藝員都比較熟,亦沒有不開心,但私下沒找王浩信,她說:「大家拍劇都有個群組,合照會send番落去,但比較少私訊。冇乜特別感覺,因為真係冇。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻