logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

鄭保瑞爆林志玲為「河神」角色犧牲大

2018-01-23
■鄭保瑞■鄭保瑞

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)導演鄭保瑞昨日到電台接受訪問並為新片《西遊記女兒國》宣傳,說到有份演出該片的羅仲謙、梁詠琪(GiGi) 、林志玲等化了特技化妝後,差點令人認不出來。鄭保瑞稱都是角色上需要,他說: 「唔可以為了認得個樣而失去原著,大家畀錢睇戲都係想睇到製作,所以一定要有返個製作在,好似謙仔的特技化妝係幾難,全身都係假,連肌肉都係假,雖然佢自己好大隻,(豈不是浪費了謙仔的肌肉? ) 謙仔話下一集可以唔茩m演出。」

至於再次扮演孫悟空的郭富城(城城),他指今集城城的角色會更猴子: 「城城今次再放些,喜劇感覺重好多,會係一個開心孫悟空。(因為已經結鰼B?)佢拍鶖犮撐盛B,但感覺有點唔同,但佢都拍得辛苦,就算情緒有波動,城城都會撳住情緒,自己望住佢都想快攭蝘飽A因為三個月裡面每日要化四個鐘妝,再拍攝八個鐘,落妝又成個鐘,返去啎T、四個鐘又要開工,都幾折磨的一件事。」

城城喜劇感覺重

除了城城和謙仔,梁詠琪亦要犧牲色相,鄭導演笑謂自己是聽GiGi的歌長大,覺得對方今次的角色很有新鮮感,為了令觀眾信服,所以要將她的外形轉變到令她自己都信服,就想到將她的髮線提高少少,有點似能劇的感覺,令她再架勢一點,所以要犧牲少少GiGi的靚樣,但個造型可幫到她入戲。問到GiGi初時可有反感?他說:「沒有,出奇地冇,第一次試髐K個鐘頭妝。」講到犧牲大,他認為林志玲飾演的「河神」角色的犧牲就更大,對方樣靚身材又好,戲中會見到一個男性化的志玲。問到他為何將所有演員的優點收起?他說:「我好驚觀眾淨係睇他們好靚,我覺得志玲GiGi唔至淨係得外形好靚,志玲一句對白都冇,但演得好好。」問到志玲的緋聞男友言承旭可有來探班?他笑說:「唔係好覺,唔知係咪收埋了,冇冇冇,真係冇。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻