logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

賀歲檔不介意同嘉玲打對台 梁朝偉贏錢秘笈速戰速決

2018-01-22
■梁朝偉向譚玉瑛分享拍攝趣事。■梁朝偉向譚玉瑛分享拍攝趣事。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)梁朝偉(偉仔)昨日到灣仔出席電影《捉妖記2》「胡巴巨型氣球起步禮 」,甚少現身公開場合的偉仔,不單吸引大批市民圍觀拍照,就連擔任活動司儀的譚玉瑛亦要與他在台上自拍,而前來捧場的莊思敏、郭思琳及趙哲妤就只好台下遠距離「合照」。戲中飾演電眼賭徒的偉仔,被譚玉瑛問到他有何發橫財秘笈?偉仔笑說:「我新年都會同普通市民一樣打麻雀同玩啤牌,但不論輪贏我玩幾分鐘就走,呢個就係秘訣。」

在港甚少到鬧市出席宣傳活動的的偉仔,表示已多年沒有出席戶外舉行的宣傳活動,對上一次已是為電影《無間道》作戶外宣傳,問到日後可會多些於香港露面?他笑說:「希望啦,平時冇炾絨ㄕn少出來。」剪了一頭平頭裝的他,表示純粹方便打理,因他鍾意滑水及滑雪,有時中途停下來休息,遇上有人要求影相,也不知影不影好,因為個髮型似剛睡醒般扁塌。偉仔表示剛從北海道滑雪返港,因太太劉嘉玲忙於工作而未有同行,待農曆年後才一起再去滑雪。他又透露今個農曆新年會留港度過,因為過往新年都去了滑雪,但因雪地較跣媽咪去唔到。至於情人節他都應會在港,但應該不會特別準備禮物。問到偉仔可有睇過嘉玲監製的《以青春的名義》?偉仔稱還未有時間去睇:「我有好多戲未睇,因為我同嘉玲要幫奧斯卡頒獎禮做評審,大會寄6、70套戲畀我睇,有些戲我又想鬗j戲院睇,M家睇了幾套,但我一日最多睇三套。 (嘉玲睇晒衋艇慼H)佢肯定未睇,咁忙,(嘉玲指男主角吳肇軒似你?)似我冇用,(覺得似你嗎? ) 相都冇睇過,只知佢係新人,我主要係睇佢(指嘉玲)拍成點。」 今個農曆年賀歲檔,偉仔與嘉玲的另一齣電影將會打對台,偉仔表示自己已很久沒拍賀歲片,他又稱如果嘉玲邀請他,都會出席該片在情人節舉行的首映禮。

譚玉瑛避談婚姻狀況

另外,譚玉瑛表示對上一次見偉仔已是十年前,而每次見面也是互問近況。至於可會相約當年一班《430穿梭機》的主持飯聚?她就表示相信比較難。談到她近日被指廿年前已跟初戀男友秘婚一事,被問到是否已婚時,有備而來的她說:「睇來第時結婚真係要宣佈,(只欠簽字? )總之我現在好開心,係咪睇得出呢?(係咪結婚與否都唔會正式講?)冇諗咁多,現在好開心,一切好滿意,係自己揀,冇人逼。(會唔會行多步去簽字?)人的諗法會隨時變,真係唔知。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻