logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【一矢中的】咪走寶運財童子掂

2018-02-13

第三場「怡德」歷年來一冠八亞,上季在三班經常三至六名,顯見能力所限,今季甫降四班即負於「馬狀元」獲亞,升上三班又未能再進,重返四班求仁得仁,屬此場穩膽。「飛馬再威」上季贏同程表現佳,但跑法被動,馬房又冇運,只宜作配。

第四場「大四喜」季初田草頻頻上陣無功,直至近仗轉來谷中上陣終於搵到出路,近兩場用蔡明紹及巫顯東俱跑得第二名,今次強配莫雷拉操刀不容再失,輕磅路合可取來港首場勝仗。「八心之友」谷草及泥地千二米俱曾贏馬,近仗走勢已有復甦感,今次對手不強乃建功黃金機會,有力介入戰團。

第五場「咪走寶」當打繼續搏就唔駛問都知,一連兩次一哩快時間一放到底,至少拋離對手兩馬位,今次繼續留鬘|班,睇來應該阻唔到佢連贏三場。「歡喜心」早前配蔡明紹在谷草一哩開齋,之後再出都跑得接近,證明評分尚有上升空間,今次交由雷神出馬有力取季內第二場勝仗。

第六場「運財童子」季內十戰獲一贏五位,不脫準繩本色,過往莫雷拉逢騎必熱可惜只獲一勝,但既然今仗肯重新上馬,鬥志不用懷疑。「電子群英」季內向來演出準繩,今次跑八十五分上限三班賽必好好把握機會,路合可介入戰團。

第七場「大聚會」上場排外檔姍姍來遲得第四名,今次抽到黃金一檔起步形勢一百八十度轉變,郭能操刀騎慣騎熟,交出水準可望取季內第一場勝仗。「喜進」至今兩勝俱由潘頓經手,上次易配不放而留,敗績要保留評價,今次人馬故劍重逢,應可還我本來。

第八場「領闖者」今季出道,跑短途屢拚不逞,亦毫無票數支持,上仗在千四米且戰且走得第五,睇血統父系為正宗氣袋,今加程會更合發揮,方嘉柏沉靜多時,係追落後的時候矣。「龍船」演出有時價之弊,但始終在三班贏過兩場,上季八十三分僅敗於「包裝騎士」,今次抽埋一檔起步更沒有低估的理由。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻