logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

子華讚佘詩曼轉數快

2018-02-14
■黃子華、佘詩曼、C 君出席《棟篤特工》首映禮。■黃子華、佘詩曼、C 君出席《棟篤特工》首映禮。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃子華、佘詩曼(阿佘)、鄭詩君(C 君)、蘇麗珊、鄭欣宜、波多野結衣、許紹雄、鄧兆尊、白只、林雪及鄧月平等前晚到九展出席《棟篤特工》首映禮,子華與阿佘乘坐 Aston Martin 抵達,而欣宜即場唱出電影主題曲,她笑說:「 唱歌時幻想自己係Adele、肥媽加杜麗莎。」

首映禮上C君笑問子華有幾多片酬,子華笑言片酬是C君的兩倍,但自己入行三十多年,C君就只有三年,長江後浪推前浪。儀式後子華、C君及阿佘一起接受訪問,C君笑稱剛才說的只是稿。問到子華認為C君是否可做接班人?子華笑說:「點止接我班,接埋DoDo(鄭裕玲)班,希望C君下次做埋幕後,捧紅我同阿佘。」C君即追問子華是否投資,子華就叫他找Do姐,因她好有錢。問到C君是否會寸他,子華說:「唔係寸,係有火花的對話,我好鍾意佢,係盲目那隻。」問到阿佘又是否鍾意C君?她即輕撫C君臉龐笑說:「當然鍾意C君,佢人好,口才又好又可愛,而且又請我去佢屋企打邊爐,不過就比較大汗。」C君搞笑謂原本是想叫阿佘夾返一份錢,阿佘就搞笑謂好彩走得快。對住轉數高的子華和C君,阿佘又可會接不住?阿佘自誇說:「我轉數都好快!他們對我好好。」子華就讚阿佘轉數快排第一,C君排第二,自己則排第三,只不過阿佘沒表現出來而已。

當晚阿佘邀請了媽媽睇首映,問到子華可有邀女友來?他說:「自己唔敢請任何人來首映禮,因為心裡太緊張,朋友們自己會包場睇戲,不過我唔會陪他們入場睇,驚自己膽汁都嘔埋出來,原本以為自己得幾個好朋友,但原來都有好多朋友。談到打算喬裝入場睇觀眾反應,他笑言家中有「二撇雞」鬍鬚,若然大家見有個人「二撇雞」又哨牙就一定是他。阿佘笑言自己喬裝的話都會貼上鬍鬚。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻