logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

張繼聰𠱁番太太

2018-02-14
■張繼聰■張繼聰

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張繼聰的太太謝安琪(Kay)日前一段對疫苗的言論引起大迴響,阿聰表示當然有呵返太太。他謂其實只是私人群組對話,絕對不是公開呼籲或推廣,自己與太太對疫苗有共識和相同睇法:「雖然專家同醫生為保障大家健康而付出好多努力,但我們兩個對西方醫學係有唔同睇法,雖然我最近忙拍新戲,但都知道老婆花唔少心機查證有關流感疫苗的醫學資料上,明白科學上永遠都會有新發現,但都要為髐p朋友虓Q,始終係打入身體度。」

問到可認為政府部門反應過大?他就不評論政府做法,但對於有些聲音指不是專業就不要講,他就認為大家可以自由討論,張繼聰說:「咁拍完部戲後如果唔可以討論就冇影評,咁18歲前都無人專業,咁樣世界好悶。我覺得對世界上的事可以了解多點同提出疑問。」他又指太太對攻擊性的留言不會放在心,都好理性,她只想大家身體健康。問到會否抽出流出錄音的真凶?阿聰搞笑說:「冇啦!但我自己會小心點,應老婆時唔會將仲有幾個鐘先返到屋企講成十分鐘,費事流出來又引起軒然大波。」他又稱老婆也沒有因此而退出手機群組。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻