logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【乞票成功】「本土」稱含淚過票 叫咖喱飯別忘恩

2018-03-13

恨議席恨到出煙、成日打所謂「本土」旗號鵅u新民主同盟」咖喱飯(范國威),為鱆岌僩s界東囃陵u,一直都諗盡辦法入去「本土民主前線」梁天琦鼤憮隉A希望乞得一票得一票,但琝鷒刐鵅A咖喱飯都未趕得切謝票,就被唔少「本民前」鴾銕貜枘^揄,話佢鬗牊麍ㄓJ面太多「牙齒印」,班激進「本土派」支持者真係寧願含淚投白票苤C不過范國威今次真係贏驉A有蠵E進「本土派」就即刻話,佢]其實過鬫n多票畀佢喎,擺明叫咖喱飯唔好「忘恩負義」。

范「乞票乞到上心口」

網民「Ho Ming Ho」批評,范國威以前一向無點支持「本土派」,今次為髐^票,竟然應承一旦當選,就會係議員辦事處撥資源關注「在囚抗爭者」同囚權問題,真係「乞票乞到上心口」。網民「Lulu Chung」就好疑惑,問大家:「『泛民』支持者今次要點揀,咖哩(喱)味既(鵅^屎,定屎味既(鵅^咖哩(喱)?」

不過講到底,大家都係為鱆巫v奪利,網民「Ron Wong」就話:「本土出唔到人,無辦法,投范國威畀佢拎住十萬人工先!」忠實護法「Max Yu」就立即澄清,「建制派鄧家彪有『鐵票』撐腰,范國威集結『本土派』支持都好正常」,「Kitty Mok」就隨即反駁,「阿彪咁多年盡心盡力為社區,自然有『鐵票』支持,好過范國威無腰骨要乞票!」

成班激進「本土派」講到射落海都唔益咖喱飯咁,但事實係咪真係咁呢?「獨派」組織「勇武前芋v就同佢計數:「(新界東)總投票人416,000,有間]效)票為412,235,即係話有3,765票射鷒車!上次投(梁)天崎(琦)的66,524票有一半去了保長(方國珊)身上,另一部分已經含淚投鱄R×產(鏟)(咖喱飯)身上!」

數一數票數 范多過楊岳橋

「獨派」中人「陳光明」亦話:「范國威超過18萬票當選,超過楊岳橋(20)16年補選16萬票,最少有兩萬四千個新東本土派含淚投范!」

「Siu Yee」更打埋開口牌:「相信新民主同盟團隊會好好向選民謝票,尤其應該特別鳴謝投比(畀)范國威既(鵅^本土派。要泛民支持者投本土派領袖都要突破心理關口,將心比己,唔係甘(咁)易做。睇范國威18萬+既(鵅^票數,相信都有唔少本土派最後投比(畀)佢。比起聚焦焦土,更加應該多謝呢一班本土派。」

咖喱飯選舉告急時叫激進「本土」過票畀佢,現在真係有人過鰷慼A咁佢會點報答佢]呢?當選鬙萿k會議員,有由公帑支付鵀U種開銷,如果「港獨」分子因為「突然」有資源再搞事,相信大家都會知咩事。■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻