logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】反對派又「屈基」 要民協癆i

2018-03-13
■話檢討到頭來都唔識衰乜洁A淨識得「屈基」,恐怕遲早又「人類總要重複同樣的錯誤」囉。■話檢討到頭來都唔識衰乜洁A淨識得「屈基」,恐怕遲早又「人類總要重複同樣的錯誤」囉。

「生果」放風誣唔幫手 「老馮」反擊批搵替罪羊

反對派成日以為3區補選巀陵u實食無黐牙,點知竟然失鱄鴠鶼咿▼嬼|得票率仲領先建制派20個百分點鴾E龍西議席,咁大隻鑊,大家唔係推螫壎h,就係扮睇唔到。向來選到選唔到都係民協馮檢基唔懮],噚日第一件事就係透過《蘋果日報》講話民協「老巢」失守,咪即係又係民協唔幫手囉。長期俾人「屈基」龠壁阭繷ㄖ埻囍磳X聲話︰「唔係嘛,咁不負責借口都講得出?M代罪羔羊,都M得醒D(齱^呀!」另一方面,一大班人就恥笑姚松炎、朱凱Y踩單車拉票都諗得出,但就唔好好]落區拉票,簡直「天才」咁話。■香港文匯報記者 甘瑜

鼵N睇之後竟然發現輸髐@席地區直選,對反對派謠興ㄚ}話唔大惡夢。鏡頭前就一班人鞠躬道歉懶有悔意,再講一句大家好團結以為就呃到大家,但事實上上唔到鏡矕N俾佢]鬧到上報,講緊麉Y由「初選」時已被「屈基」DQ龠壁阭艣o。

「回帶」批基話冇氣量

繼投票日有姚粉透過《蘋果日報》放風老屈民協馮檢基唔幫手後,噚日《蘋果》又出鷜g《【九西死因】姚松炎民協老巢慘敗》,一炴N瞄準民協豁F。部分反對派亦都光速調整好思路,一齊鬧爆馮檢基。「Eric Wong」就話︰「馮檢基要負大部分的責任,若當初不賴死,給何啟明代表民協初選,結果不一樣!」「蔡邵芬」亦批評︰「基哥應該跟姚松炎學習輸得起氣量。」

「笑人勝算低又搵狤遄v

你真係當人傻謍均H「Kay Fok」反擊︰「琴(噚)晚點票開始就講到民協要負責任,瓛撮g住馮檢基個名架(謘^咩?依(M)家銀行過數咩?到真係輸左(驉^就賴民協hea做。」「Joseph Cheng」剷返姚松炎轉頭︰「其實姚先生一個人搞剮(禍)兩個『泛民』議席,真係中央大功臣。」「Kelvin Cheung」 就同佢]計數︰「當日話馮檢基出選勝算低,姚松炎而(M)家咪又係輸,繼續搵野(洁^賴啦!」

連馮檢基都忍唔住出聲爆料︰「姚松炎在深水鶢C一區都比16年(換屆選舉時)譚國僑拿的票多,有人要我地(])幫手垣I鷊階薄A游蕙晶(禎)等等D(齱^票,否則民協要負責!唔係嘛,咁不負責借口都講得出?M代罪羔羊,都M得醒D(齱^呀!」

「Ka Wang Chen」戥馮檢基唔抵話︰「由頭到尾『泛民』從來冇當過你係自己人,唔好啞忍,贈你十個字『忍一時得寸進尺 退一步變本加厲』。」

網民嘲「蟲」 「單車」拉票太膠

社運分子周諾恆都鐪acebook出文鬧返《蘋果》轉頭︰「你唔好話肥佬黎點解唔出來企街?點解老蘋唔義賣一日姚松炎頭版?」

唔少人都鬧返姚松炎「離地」,話佢唔注重地區拉票,冇做好宣傳,甚至表現到唔嗲唔吊,仲拉埋佢個軍師朱凱Y出謙x。「Kai Lung Ho」狠批佢]之前個踩單車拉票︰「嘩,好瓮{朱凱迪,真係唔覺得自己有錯喎,連大方道歉都無喎。真係唔好再怪民協,人地(])只識洗樓咁老土,唔識新派選舉,配合唔到幫你踩單車。班fans咪再瀨(賴)地硬怪罪民協喇。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻