logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】浸大「社記莊」奸有奸輸上訴駁回

2018-04-11
■浸大舉行學生會選舉,候選內閣來自社民連等反對派政黨,被踢爆該莊在投票中只取得9.36%票數落選。■浸大舉行學生會選舉,候選內閣來自社民連等反對派政黨,被踢爆該莊在投票中只取得9.36%票數落選。

浸會大學舉行學生會選舉,唯一的候選內閣「漣翊」就被踢爆多名主要成員均來自社民連等反對派政黨,最終該莊在投票中只取得9.36%票數,少於法定所需票數(10%)而落選。

不過,「漣翊」候選幹事長黃雅文隨即向仲議會投訴稱當日有人阻礙投票,要求仲議會裁決。仲議會昨日駁回黃雅文的投訴,補選選舉結果正式生效。

浸會大學學生會編輯委員會昨日在fb發佈有關消息後,引起鱄齯眥Q論。「Terry Cheung」就質疑仲議會齔籊M:「代表於票站門外阻擋學生入場投票係無錯?」「Andy Fung」就秒殺道:「老師吹雞叫人投票(指浸大宗教及哲學系高級講師陳士齊(齋Sir)被踢爆濫用學生資料,私下發電郵為『漣翊』拉票)都無問題啦,有咩係有問題?」

無對手僅獲9%票未達門檻

「Terry Cheung 」即戴頭盔:「我又無話幫邊一邊。只係如果立法會投票票站外門口有個人阻住你行入去,你都覺得有關投訴有合理成立的機會吧?」「Jackie Lee」反駁:「重點係佢擋學生入場,足唔足夠推翻成個結果。而家係差七十幾票先夠投票率,佢一個人有冇能力阻到七十幾個人投票?而且評議會之後都有擴大禁止拉票區,學生唔係完全冇機會投票。」

「神駒」反譏長毛應鬧齋Sir

此前一直追擊「漣翊」、令其「幕後玩家」長毛都去佢fb留言挑機鵅u無敵神駒」仇思達也發帖贈慶:「社民連在浸大學生會奪權失敗,深感不忿,連日來找報紙佬『伸冤』,還出動到梁國雄謾罵本人,顯然是牠(他)們意料之外的挫敗。老實說,你們復辟失敗,是民意的彰顯,必須尊重民主選舉的結果,不能『輸打贏要』。」

他續罵道:「你們將落選的結果說成是我的『操控』、『干預』云云,也是於事無補。得你一支莊都選輸,怪得了誰?不敢面對群眾意願、不相信同學的智慧,輸了就找個普通市民批判一番,這樣是什麼樣的『民主』?......如果我呢囓s做『操控』,咁陳士齊利用同學生溝通鴾W課電郵幫社民連拉票,又算係乜!長毛賊你唔××佢?」

「Mario Wai Wai」就附和:「神駒得一個fb空間叫操控,咁肥佬黎(壹傳媒創辦人黎智英)用紙媒叫咩?」「陳麒麟」就將矛頭指向長毛:「如果因為你(仇思達)令個莊落敗,長毛應該叫個莊檢討下點解人講一講就輸。」「Milk Tea」更道:「肉酸到爆。社民連××地都叫做一個政黨啦,連少少事都呼天搶地,旨意佢]搞民主就正宗含得×橡皮糖啦!」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻