logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【求證求真】稱「硬食」何君堯罰款 趙恩來吹水被恥笑

2018-04-11
■何君堯fb發帖,斥趙恩來聲稱「硬食」罰款的說法是誇張失實。 fb截圖■何君堯fb發帖,斥趙恩來聲稱「硬食」罰款的說法是誇張失實。 fb截圖

抽水呢回事唔係人人都鵅C工黨社區幹事趙恩來此前鐪b發帖,話接到食環署麉H,內容係移除鷛s界西立法會議員何君堯違規懸掛在路邊宣傳橫額,仲要佢繳付有關嚜@款。趙恩來一方面就質疑食環署做洠D其,一方面就話「何君堯違法、工黨埋單」咁喎。何君堯昨日就出帖反駁,話食環署鶡葡M拆嚝遾B,有3張係屬於趙恩來諢A就算食環署寄錯信,都冇理由誇張到話係佢要對方「硬食」罰款,咁樣鼤z解係失實鵅C

趙恩來此前發帖,話收到何君堯違規懸掛路邊宣傳橫額,已被食環署人員移除,「收到食環署寄錯信件已經夠奇!未幾,工黨趙恩來更接獲食環署『罰款帳(賬)單』要求繳付相關橫額清拆費用總額510.4元,簡直荒天下之大謬!」

他續稱,「何君堯違法,點解要工黨趙恩來埋單?如果唔交『罰款』,是否需要上庭抗辯?食環(署)做事,求求其其!」帖子仲標註驉u黑人問號」、「食環署」、「何君堯違法」、「工黨埋單」、「甚(什)麼道理」呢幾句。

何君堯昨日就用「有人擺烏龍有人抽水」為題發帖,指在他了解後,在是次清拆行動中其中有3張是屬於趙恩來本人,而署方錯把發給他的兩張繳費通知單寄給了對方,「實際而言絕無趙先生口中所說的『幫我埋單』的任何意圖。而對於趙先生在收到信件後理解成他需要為我『硬食』罰款一事,這個理解和說法是誇張失實的。」

網民:都唔知有冇用腦諗過先

網民「樓得話」就留言質疑:「照25來(趙恩來)咁講即係堯哥能控制食環署啦,咁為何唔控制到底連告票都唔出?」「Li Sa」就揶揄道:「抽水都要睇下人]信唔信啦!甘(咁)D(鵅^野(洁^佢都講得出來,都唔知有冇用腦唸(諗)過先!」■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻